Guía DocenteCurso
Facultade de Filoloxía
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Turismo
 Asignaturas
  Economía da Empresa
Abrir nova vista Vista para imprimir Exportar a pdf
Datos Identificativos 2020/21
Asignatura (*) Economía da Empresa Código 662G01010
Titulación
Grao en Turismo
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Grao 2º cuadrimestre
Primeiro Formación básica 6
Idioma
Castelán
Galego
Modalidade docente Híbrida
Prerrequisitos
Departamento Economía
Coordinación
Mariz Perez, Rosa
Correo electrónico
rosa.mariz@udc.es
Profesorado
Mariz Perez, Rosa
Correo electrónico
rosa.mariz@udc.es
Web
Descrición xeral O obxectivo principal desta materia é que o alumno observe a realidade empresarial do sector turístico, interpretea e poida extraer conclusións, tanto operativas coma estratéxicas. O contido da materia estrutúrase en catro partes. Na primeira parte analízanse os conceptos básicos acerca da empresa, o empresario e o ámbito empresarial. Na segunda parte abórdanse aspectos fundamentais sobre a dirección de empresas e a organización e na última se delimita a función financeira.
Plan de continxencia El siguiente esquema se aplicará a los alumnos del grupo presencial. 1. Modificacións nos contidos Non 2. Metodoloxías *Metodoloxías docentes que se manteen Estudo de casos, traballo tutelado e presentacións oráis *Metodoloxías docentes que se modifican Elimínase o exame. 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado Tutorías a través de Teams 4. Modificacións na avaliación Si a situación vixente permite o desenvolvemento normal das aulas e actividades de forma presencial, o sistema de evaluación e as metodoloxías a empregar serán as descritas máis arriba (escenario 1: 20% estado de casos y participación na aula, 20% exposición oral, 20% traballo tutelado e 40% exame tipo test). Todas estas actividades tendrán lugar na aula física (ou, en el caso de que o centro diseñe un sistema híbrido no que ás veces os estudantes teñan actividades/clase presencial e, outras, online, tamén se empleará este esquema de evaluación sempre que sexa posible celebrar o exame en modo presencial). Plan de contingencia: Si non fora posible polas circunstancias, celebrar o exame de modo presencial e se instaurara un sistema remoto de enseñanza, o sistema de evaluación pasaría a axustarse ao seguinte esquema (Escenario 2): 1. Estudo de casos e participación na aula: 25% 2. Presentación oral: 25% 3. Traballo tutelado: 50%. Neste caso (escenario 2) todas as metodoloxías e actividades pasarán á modalidad online e os estudantes as enviarán a través de Moodle ou Teams, seguindo as indicacións do profesor. As aulas terán lugar tamén a través de Teams no mesmo horario que se estableceu para as clases presenciales. Esta estructura (xa sexa o escenario 1 ou o 2) emplearase tanto para a primeira como para a segunda oportunidade e tanto para os estudantes a tiempo completo como para os de tiempo parcial. Notas para a segunda oportunidade: Para a segunda oportunidade (xullo), o estudiante que non superase a materia na primeira oportunidade debe realizar o exame na data establecida e pode revisar/mellorar ou realizar as actividades dos outros tres componentes da evaluación. No caso de que só sexa posible a modalidade online, o sistema de evaluación será o descrito no escenario 2 (Plan de Continxencia); o estudante entregará a través de Teams/Moodle os tres componentes da evaluación (cuando menos unha semana antes da data do exame oficial da segunda oportunidade) e realizará a presentación dos mismos a través de Teams (para o cual, deberá contactar co profesor para establecer día e hora). Os alumnos da modalidade online temen o seu propio esquema de metodoloxías, evaluación e atención personalizada: 1. Modificacións nos contidos Non 2. Metodoloxías *Metodoloxías docentes que se manteen Estudo de casos, traballo tutelado e presentacións oráis *Metodoloxías docentes que se modifican Elimínase o exame. 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado Tutorías a través de Teams 4. Modificacións na avaliación Si a situación vixente permite o desenvolvemento normal das aulas e actividades de forma presencial, o sistema de evaluación e as metodoloxías a empregar serán as descritas máis arriba (escenario 1: 20% estado de casos -con presentación del mismo- e participación na aula virtual, 20% traballo tuteado -con exposición- e 60% examen presencial tipo test). Estas actividades tenrán lugar na aula virtual -Teams- e se empleará este esquema de evaluación sempre que sexa posible celebrar o exame en modo presencial). Plan de contingencia: Si non fora posible polas circunstancias, celebrar o exame de modo presencial o sistema de evaluación pasaría a axustarse ao seguinte esquema (Escenario 2): 1. Estudo de casos e participación na aula: 25% 2. Presentación oral: 25% 3. Traballo tutelado: 50%. Neste caso (escenario 2) todas as metodoloxías e actividades se pasarán á modalidad online e os estudantes as enviarán a través de Moodle ou Teams, seguindo as indicacións do profesor. Esta estructura (xa sexa o escenario 1 ou o 2) emplearase tanto para a primeira como para a segunda oportunidade e tanto para os estudantes a tempo completo como para os de tempo parcial. Notas para a segunda oportunidade: Para a segunda oportunidade (xullo), o estudiante que non superase a materia na primeira oportunidade debe realizar o exame na data establecida e pode revisar/mellorar ou realizar as actividades dos outros componentes da evaluación. No caso de que non sexa posible realizar o examen presencialmente, o sistema de evaluación será o descrito no escenario 2 (Plan de Continxencia); o estudante entregará a través de Teams/Moodle os tres componentes da evaluación (cuando menos unha semana antes da data do exame oficial da segunda oportunidade) e realizará a presentación dos mismos a través de Teams (para o cual, deberá contactar co profesor para establecer día e hora).
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes