Guía DocenteCurso
Facultade de Filoloxía
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Turismo
 Asignaturas
  Economía da Empresa
   Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Traballos tutelados A2 A5 A6 A10 A11 A12 A13 A26 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 C3 C5 C6 C7 C8 Valorarase a orixinalidade, o rigor metodolóxico, a profundidade do contido e a utilización de fontes documentais axeitadas.
20
Estudo de casos A2 A5 A6 A10 A11 A12 A13 A26 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 C4 En relación co estudo de casos valorarase:
A comprensión da situación presentada considerando a diversidade e complexidade dos factores que inciden no ámbito turístico.
A profundidade da análise atendendo ao marco teórico traballado na materia.
A capacidade de síntese e de adecuación das propostas de acción como resposta á situación presentada.
20
Proba obxectiva A2 A5 A6 A10 A11 A12 A13 A26 B1 B2 B3 B4 C1 C6 Para aprobar a materia é imprescindible que o alumno alcance un mínimo de 4 puntos sobre 10 no exame final. 40
Presentación oral A2 A5 A6 A10 A11 A12 A13 A26 B1 B2 B4 C1 C3 Valorarase a claridade das opinións expostas en relación ás lecturas, a resolución de casos e a exposición dos traballos tutelados realizados ao longo do curso. 20
 
Observacións avaliación

Alumnos en grupo presencial:

Si a situación vixente permite o desenvolvemento normal das aulas e actividades de forma presencial, o sistema de evaluación e as metodoloxías a empregar serán as descritas máis arriba (escenario 1: 20% estado de casos y participación na aula, 20% exposición oral, 20% traballo tutelado e 40% exame tipo test). Todas estas actividades tenrán lugar na aula física (ou, en el caso de que o centro diseñe un sistema híbrido no que ás veces os estudantes teñan actividades/clase presencial e, outras, online, tamén se empleará este esquema de evaluación sempre que sexa posible celebrar o exame en modo presencial).
Plan de contingencia:
Si non fora posible polas circunstancias, celebrar o exame de modo presencial e se instaurara un sistema remoto de enseñanza, o sistema de evaluación pasaría a axustarse ao seguinte esquema (Escenario 2):
1.    Estudo de casos e participación na aula: 25%
2.    Presentación oral: 25%
3.    Traballo tutelado: 50%. 
 
Nste caso (escenario 2) todas as metodoloxías e actividades pasarán á modalidad online e os estudantes as enviarán a través de Moodle ou Teams, seguindo as indicacións do profesor. As aulas terán lugar tamén a través de Teams no mesmo horario que se estableceu para as clases presenciales.
 
Esta estructura (xa sexa o escenario 1 ou o 2) emplearase tanto para a primeira como para a segunda oportunidade e tanto para os estudantes a tiempo completo como para os de tiempo parcial.

 
Notas para a segunda oportunidade:
Para a segunda oportunidade (xullo), o estudiante que non superase a materia na primeira oportunidade debe realizar o exame na data establecida e pode revisar/mellorar ou realizar as actividades dos outros tres componentes da evaluación. No caso de que só sexa posible a modalidade online, o sistema de evaluación será o descrito no escenario 2 (Plan de Continxencia); o estudante entregará a través de Teams/Moodle os tres componentes da evaluación (cuando menos unha semana antes da data do exame oficial da segunda oportunidade) e realizará a presentación dos mismos a través de Teams (para o cual, deberá contactar co profesor para establecer  día e hora).

Alumnos en grupo online:

Si a situación vigente ermite la realización del examen presencial, as metodoloxías a empregar serán as descritas no escenario 1: 20% estudo de casos -con presentación oral do mesmo- , 20% traballo tuteado -tamén con presentación oral- e 60% exame tipo test presencial).  En caso contrario, habrá que adaptarse ao seguinte Plan de Continxencia

Plan de contingencia:

Si non fora posible polas circunstancias, celebrar o exame de modo presencial o sistema de evaluación pasaría a axustarse ao seguinte esquema (Escenario 2):

1.    Estudo de casos e participación na aula virtual: 25%
2.    Presentación oral: 25%
3.    Traballo tutelado: 50%. 
 
Nste caso (escenario 2) todas as metodoloxías e actividades serán realizadas online e os estudantes as enviarán a través de Moodle ou Teams, seguindo as indicacións do profesor. 
 
Esta estructura (xa sexa o escenario 1 ou o 2) emplearase tanto para a primeira como para a segunda oportunidade e tanto para os estudantes a tiempo completo como para os de tiempo parcial.
Notas para a segunda oportunidade:
Para a segunda oportunidade (xullo), o estudiante que non superase a materia na primeira oportunidade debe realizar o exame na data establecida e pode revisar/mellorar ou realizar as actividades dos outros tres componentes da evaluación. No caso de que non sexa posible a realización presencial do examen, o sistema de evaluación será o descrito no escenario 2 (Plan de Continxencia); o estudante entregará a través de Teams/Moodle os tres componentes da evaluación (cuando menos unha semana antes da data do exame oficial da segunda oportunidade) e realizará a presentación dos mismos a través de Teams (para o cual, deberá contactar co profesor para establecer  día e hora). 

Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes