Guía DocenteCurso
Facultade de Filoloxía
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Turismo
 Asignaturas
  Márketing Turístico
Abrir nova vista Vista para imprimir Exportar a pdf
Datos Identificativos 2020/21
Asignatura (*) Márketing Turístico Código 662G01016
Titulación
Grao en Turismo
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Grao 2º cuadrimestre
Segundo Obrigatoria 6
Idioma
Castelán
Galego
Modalidade docente Híbrida
Prerrequisitos
Departamento Economía
Coordinación
Fernández Fernández, Javier Luis
Correo electrónico
javier.fernandez4@udc.es
Profesorado
Fernández Fernández, Javier Luis
Correo electrónico
javier.fernandez4@udc.es
Web http://javier.fernandez4@udc.es
Descrición xeral O obxectivo desta materia é proporcionar ao alumno os coñecementos esenciais sobre a mercadotecnia para que poida aplicalos profesionalmente no sector turístico, dende o ámbito estratéxico como operativo. Neste sentido, trátase de que o alumno coñeza e interiorice: 1. O papel da mercadotecnia na estratexia da empresa turística. 2. As principais técnicas, procesos e funcións da mercadotecnia aplicadas ao sector turístico. 3. Os instrumentos da mercadotecnia mix turística: produto, prezo, distribución e comunicación. 4. Os elementos básicos para a elaboración do plan de mercadotecnia. 5. A investigación e planificación comercial. O contido da materia estrutúrase en tres partes: 1) Conceptos básicos e plan de mercadotecnia; 2) mercadotecnia estratéxica; e 3) mercadotecnia operativa.
Plan de continxencia 1. Modificacións nos contidos Mantéñense os contidos 2. Metodoloxías. Mantéñense ao mesmo tempo clases maxistrais, seminarios e titorías. * Metodoloxías de ensino que se modifican. Os casos prácticos, as lecturas e outro material serán enviados aos estudantes a través de Moodel ou por correo electrónico. 3. Mecanismos de atención personalizada aos estudantes. A atención personalizada farase por correo electrónico, equipos e Moodel. 4. Modificacións na avaliación. A parte de asistencia a clase (20%) distribuirase igualmente ao exame e ao traballo realizado na clase. * Observacións de avaliación: para superar o curso é imprescindible presentar todo o traballo que se ve durante o curso e defender o traballo final. 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía. Non hai cambios.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes