TypeA
|
Code |
|
|
Compound |
|
AC1 |
A adquisición dos coñecementos de estatística e investigación operativa necesarios para a incorporación en equipos multidisciplinares pertencentes a diferentes sectores profesionais. |
|
AC2 |
Capacidade para comprender, formular, formular e resolver aqueles problemas susceptibles de ser abordados a través de modelos da estatística e da investigación operativa. |
|
AC3 |
Coñecer as aplicacións dos modelos da estatística e a investigación operativa. |
|
AC4 |
Coñecer algoritmos de resolución dos problemas e manexar o software axeitado. |
|
AC5 |
Modelar a dependencia entre unha variable resposta (dependente) e varias variables explicativas (independentes). |
|
AC6 |
Realizar inferencias respecto aos parámetros que aparecen no modelo. |
|
AC7 |
Tratamento de datos e análise estatística dos resultados obtidos. |
|
AC8 |
Capacidade de identificar e resolver problemas que requiran o uso de técnicas da análise de series de tempo. |
|
AC9 |
Obter os coñecementos precisos para unha análise crítica e rigorosa dos resultados. |
|
AC10 |
Complementar a aprendizaxe dos aspectos metodolóxicos con apoio de software. |
|
AC11 |
Adquirir destrezas na formulación e resolución de problemas cuantitativos. |
|
AC12 |
O estudante será capaz de comprender a importancia da Inferencia Estatística como ferramenta de obtención de información sobre a poboación en estudo, a partir do conxunto de datos observados dunha mostra representativa desta. Para iso deberá recoñecer a diferenza entre estatística paramétrica e non paramétrica. |
|
AC13 |
Ser capaz de manexar diverso software (en particular R) e interpretar os resultados que proporcionan estes nos correspondentes estudos prácticos. |
|
AC14 |
Soltura no manexo da teoría da probabilidade e as variables aleatorias. |
|
AC15 |
Fomentar a sensibilidade cara aos principios do pensamento científico, favorecendo as actitudes asociadas ao desenvolvemento dos métodos matemáticos, como: o cuestionamento das ideas intuitivas, a análise crítica das afirmacións, a capacidade de análise e síntese ou a toma de decisións racionais. |
|
AC16 |
CE1 - Coñecer, identificar, modelar, estudar e resolver problemas complexos de estatística e investigación operativa, nun contexto científico, tecnolóxico ou profesional, xurdidos en aplicacións reais. |
|
AC17 |
CE2 – Desenvolver autonomía para a resolución práctica de problemas complexos surdidos en aplicación reais e para a interpretación dos resultados cara á axuda na toma de decisións. |
|
AC18 |
CE3 - Adquirir coñecementos avanzados dos fundamentos teóricos subxacentes ás distintas metodoloxías da estatística e a investigación operativa, que permitan o seu desenvolvemento profesional especializado. |
|
AC19 |
CE4 - Adquirir as destrezas necesarias no manexo teórico-práctico da teoría de probabilidade e as variables aleatorias que permitan o seu desenvolvemento profesional no eido científico/académico, tecnolóxico ou profesional especializado e multidisciplinar. |
|
AC20 |
CE5 - Profundizar no coñecemento dos fundamentos teórico-prácticos especializados de modelado e estudo de distintos tipos de relacións de dependencia entre variables estatísticas. |
|
AC21 |
CE6 - Adquirir coñecementos teórico-prácticos avanzados de distintas técnicas matemáticas, orientadas específicamente á axuda na toma de decisións, e desenvolver a capacidade de reflexión para avaliar e decidir entre distintas perspectivas en contextos complexos. |
|
AC22 |
CE7 - Adquirir coñecementos teórico-prácticos avanzados de distintas técnicas de optimización matemática, tanto en contextos unipersoais como multipersoais, e saber aplicalos con autonomía suficiente nun contexto científico, tecnolóxico ou profesional. |
|
AC23 |
CE8 - Adquirir coñecementos teórico-prácticos avanzados das técnicas destinadas á realización de inferencias e contrastes relativos a variables e parámetros dun modelo estatístico, e saber aplicalos con autonomía suficiente nun contexto científico, tecnolóxico ou profesional. |
|
AC24 |
CE9 - Coñecer e saber aplicar con autonomía en contextos científicos, tecnolóxicos ou profesionais, técnicas de aprendizaxe automático e técnicas de análise de datos de alta dimensión (big data). |
|
AC25 |
CE10 - Adquirir coñecementos avanzados sobre metodoloxías para a obtención e o tratamento de datos derivados de distintas fuentes, como enquisas, internet, ou entornos “na nube". |
TypeB
|
Code |
|
|
Job guided |
|
BJ1 |
CB6 - Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación |
|
BJ2 |
CB7 - Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en ámbitos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo |
|
BJ3 |
CB8 - Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos |
|
BJ4 |
CB9 - Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades |
|
BJ5 |
CB10 - Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en gran medida autodirixido ou autónomo. |
|
BJ6 |
Capacidade para iniciar a investigación e para participar en proxectos de investigación que poden culminar na elaboración dunha tese doutoral. |
|
BJ7 |
Capacidade de aplicación de algoritmos de resolución dos problemas e manexo do software axeitado |
|
BJ8 |
Capacidade de traballo en equipo e de forma autónoma |
|
BJ9 |
Capacidade de formular problemas en termos estatísticos, e de resolvelos utilizando as técnicas axeitadas |
|
BJ10 |
Capacidade de identificar e resolver problemas |
|
BJ11 |
Capacidade de integrarse nun equipo multidisciplinar para a análise experimental |
|
BJ12 |
Adquirir destreza para o desenvolvemento de software |
|
BJ13 |
Capacidade de análise estatística crítica das mostras, as formulacións e resultados |
|
BJ14 |
Redacción de informes estatísticos con precisión, orde e claridade |
|
BJ15 |
Representar un problema real mediante un modelizado estatístico axeitado |
|
BJ16 |
Deseñar un plan de observación ou recollida de datos que permita abordar o problema de interese. |
|
BJ17 |
CG1 - Coñecer, comprender e saber aplicar os principios, metodoloxías e novas tecnoloxías na estatística e a investigación operativa en contextos científico/académicos, tecnolóxicos ou profesionais especializados e multidisciplinares, así como adquirir as destrezas e competencias descritas nos objectivos generales do título. |
|
BJ18 |
CG2 - Desenvolver autonomía para identificar, modelar e resolver problemas complexos da estatística e da investigación operativa en contextos científico/académicos, tecnolóxicos ou profesionais especializados e multidisciplinares. |
|
BJ19 |
CG3 - Desenvolver a capacidade para realizar estudos e tarefas de investigación e transmitir os resultados a públicos especializados, académicos e xeneralistas. |
|
BJ20 |
CG4 - Integrar coñecementos avanzados e enfrontarse á toma de decisións a partir de información científica e técnica. |
|
BJ21 |
CG5 - Desenvolver a capacidade de aplicación de algoritmos e técnicas de resolución de problemas complexos no eido da estatística e a investigación operativa, manexando o software especializado axeitado. |
TypeC
|
Code |
|
|
Job guided |
|
CJ1 |
Ser capaz de identificar un problema da vida real. |
|
CJ2 |
Dominar a terminoloxía científica-metodolóxica para comprender e interactuar con outros profesionais. |
|
CJ3 |
Habilidade para traballar os aspectos metodolóxicos da investigación en colaboración con outros colegas a través do Campus Virtual co foro. |
|
CJ4 |
Habilidade para realizar a análise estatística con ordenador. |
|
CJ5 |
Escoller o deseño máis axeitado para responder á pregunta de investigación. |
|
CJ6 |
Utilizar as técnicas estatísticas máis axeitadas para analizar os datos dunha investigación. |
|
CJ7 |
Planificar, analizar e interpretar os resultados dunha investigación considerando tanto os aspectos teóricos coma os metodolóxicos. |
|
CJ8 |
Habilidade de xestión administrativa do proceso dunha investigación. |
|
CJ9 |
Comunicación e difusión dos resultados das investigacións. |
|
CJ10 |
Lectura con xuízo crítico de artigos científicos dende unha perspectiva metodolóxica. |
|
CJ11 |
CT1 - Desenvolver firmes capacidades de razoamento, análise crítica e autocrítica, así como de argumentación e de síntese, contextos especializados e multidisciplinais. |
|
CJ12 |
CT2 - Desenvolver destrezas avanzadas no manexo de Tecnoloxías da Información e a Comunicación (TIC), tanto para a obtención de información como para a difusión do coñecemento, nun ámbito científico/académico, tecnolóxico ou profesional especializado e multidisciplinar. |
|
CJ13 |
CT3 - Ser capaz de resolver problemas complexos en novos escenarios mediante a aplicación integrada dos coñecementos. |
|
CJ14 |
CT4 - Desenvolver unha sólida capacidade de organización e planificación do estudo, asumindo a responsabilidade do seu propio desenvovemento profesional, para a realización de traballos en equipo e de xeito autónomo. |
|
CJ15 |
CT5 - Desenvolver capacidades para o aprendizaxe e a integración no traballo en equipos multidisciplinais, nos ámbitos científico/académico, tecnolóxico e profesional. |