Guía DocenteCurso
Facultade de Informática
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Mestrado Universitario en Enxeñaría Informática (plan 2012)
 Asignaturas
  Calidade, seguridade e auditoría informática
Abrir nova vista Vista para imprimir Exportar a pdf
Datos Identificativos 2020/21
Asignatura (*) Calidade, seguridade e auditoría informática Código 614502003
Titulación
Mestrado Universitario en Enxeñaría Informática (plan 2012)
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Mestrado Oficial 2º cuadrimestre
Primeiro Obrigatoria 6
Idioma
Castelán
Modalidade docente Híbrida
Prerrequisitos
Departamento Ciencias da Computación e Tecnoloxías da Información
Computación
Coordinación
Gestal Pose, Marcos
Correo electrónico
marcos.gestal@udc.es
Profesorado
Fernández Lozano, Carlos
Gestal Pose, Marcos
Correo electrónico
carlos.fernandez@udc.es
marcos.gestal@udc.es
Web
Descrición xeral Materia na que se ofrecen, desde un punto de vista teórico pero eminentemente práctico, contidos de calidade, seguridade e auditoría en contornas informáticas. Sempre que sexa posible tratarase de complementar a docencia con conferencias convidadas de profesionais de cada un dos ámbitos.
Plan de continxencia 1. Modificacións nos contidos Non se realizarán cambios 2. Metodoloxías *Metodoloxías docentes que se manteñen • Traballos tutelados • Prácticas a través de TIC *Metodoloxías docentes que se modifican • Sesión maxistral: realizaranse de forma non presencial a través de teams. Poderán ser síncronas e/ou asíncronas a través de videos con explicacións. As sesións síncronas podrán ser a modo de sesión maxistral tradicional ou en modo flipped classrom (deixarase material a revisar aos alumnos e adicarase a clase a dúbidas e/ou probas de asimilación de conceptos). En ámbolos casos as clases serán grabadas e poderán visualizarse baixo demanda. • Proba Mixta: exame tipo test que se realizará de forma non presencial mediante a ferramenta Moodle en lugar de presencialmente * Seminarios: de ser posible su realización, se realizarán a través de teams. 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado -Correo electrónico: Diariamente. Resolución de consultas, solicitude de titorías e seguimento dos traballos tutelados. – Moodle: Segundo necesidades. Contidos necesarios para a realización da materia. Publicación de novas para informar de eventos de interese, calificacións, etc. – Teams: 1 sesión semanal na franxa horaria que ten asignada a materia no calendario de aulas da facultade. Seguimento de traballos tutelados e realización de titorías. 4. Modificacións na avaliación *Observacións de avaliación: Se preguntará a todos los alumnos previamente al examen, si tienen alguna problemática de conexión para realizar el examen tipo test de forma síncrona. En caso de que alguno tenga problemas, se realizará el examen de forma telefónica en la misma fecha y hora que el resto de los alumnos. En caso de que los problemas se produzcan durante la realización del examen, también se recurrirá al examen oral mediante llamada telefónica. Cualquier eventualidad del alumno con la realización del examen síncrono tiene que ser comunicada a los profesores a la mayor brevedad para poder articular una solución de la forma más rápida posible 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía Se mantiene el material de consulta empleado. Adicionalmente se proporciona a los alumnos código fuente de apoyo a través de la platforma github.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes