Guía DocenteCurso
Facultade de Informática
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Mestrado Universitario en Enxeñaría Informática (plan 2012)
 Asignaturas
  Arquitecturas e plataformas móbiles
   Contidos
Temas Subtemas
Introdución ás arquitecturas e plataformas móbiles Hardware: arquitecturas e plataformas. Arquitectura ARM.

Software: plataformas e sistemas operativos móbiles. Perspectiva histórica, ecosistema de desenvolvemento, mercado e monetización.
Experiencia de usuario: Usabilidade e interfaces de usuario Introdución á usabilidade das aplicacións móbiles e á interación co usuario.

Guías de estilo e patróns de deseño de interfaces gráficas de usuario en dispositivos móbiles. Exemplos.
Arquitectura e deseño de software en dispositivos móbiles. Aplicación a Android Construíndo a primeira App: entorno e ferramentas de desenvolvemento e depuración.

Compoñentes dunha app.

Relación entre apps, a máquina virtual e os procesos Linux.

Ciclo de vida das Actividades.

Paralelización de tarefas

Fragments

Services

Apps, procesos e threads

Xeolocalización

Almacenamento

Elementos multimedia
Programación dirixida por eventos e xestión da concurrencia Programación dirixida por eventos. Conceptos avanzados.

Aplicación a Android
Sensorización en plataformas móbiles Introducción á sensorización en plataformas móbiles.

Conceptos básicos de sensores e tipos de sensores.

Manexo de sensores en Android.
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes