Productos Interactivos y Gestión de Redes Sociales
Código
614552019
Titulación
Máster Universitario en Patrimonio Cultural Dixital
Descriptores
Ciclo
Periodo
Curso
Tipo
Créditos
Máster Oficial
2º cuatrimestre
Primero
Optativa
3
Idioma
Castellano
Gallego
Modalidad docente
Presencial
Prerrequisitos
Departamento
Ciencias da Computación e Tecnoloxías da Información Socioloxía e Ciencias da Comunicación
Coordinador/a
Garcia Torre, Manuel
Correo electrónico
manuel.garcia.torre@udc.es
Profesorado
Garcia Torre, Manuel
Lamas Sardiña, Víctor Juan
Correo electrónico
manuel.garcia.torre@udc.es
victor.lamas@udc.es
Web
Descripción general
O obxectivo formativo desta materia é a adquisición dos seguintes coñecementos, habilidades, e destrezas:
- CON7. Coñecementos sobre a virtualización do patrimonio cultural: infografías, realidade aumentada, visualización 3D, xeolocalización, fotointerpretación.
- CON9: Coñecementos sobre produtos interactivos e apps aplicadas á difusión e á educación patrimonial.
- CON25: Coñecementos sobre Internet e a web; aplicacións web; aplicacións móbiles; introdución á gamificación.
- HAB2: Ser capaz de aplicar o coñecemento na resolución de problemas
- HAB4: Ser capaz de identificar fontes de información, recompilar e analizar datos e elaborar sínteses en relación con eles.
- DES1: Ser capaz de manexar ferramentas tecnolóxicas e informáticas aplicadas á dixitalización do patrimonio.
(*) La Guía Docente es el documento donde se visualiza la propuesta académica de la UDC. Este documento es público y no se puede modificar, salvo cosas excepcionales bajo la revisión del órgano competente de acuerdo a la normativa vigente que establece el proceso de elaboración de guías