Guía DocenteCurso
Facultade de Informática
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Enxeñaría Informática
 Asignaturas
  Deseño Software
Abrir nova vista Vista para imprimir Exportar a pdf
Datos Identificativos 2021/22
Asignatura (*) Deseño Software Código 614G01015
Titulación
Grao en Enxeñaría Informática
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Grao 1º cuadrimestre
Segundo Obrigatoria 6
Idioma
Castelán
Inglés
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Ciencias da Computación e Tecnoloxías da Información
Computación
Coordinación
Mosqueira Rey, Eduardo
Correo electrónico
eduardo.mosqueira@udc.es
Profesorado
Alonso Ríos, David
Blanco Mallo, Eva
López-Rioboo Botana, Iñigo Luís
Monroy Camafreita, Juan
Morán Fernández, Laura
Mosqueira Rey, Eduardo
Pérez Sánchez, Beatriz
Correo electrónico
david.alonso@udc.es
eva.blanco@udc.es
inigo.lopezrioboo.botana@udc.es
juan.monroy@udc.es
laura.moranf@udc.es
eduardo.mosqueira@udc.es
beatriz.perezs@udc.es
Web
Descrición xeral O Deseño Software é unha fase chave dentro do ciclo de vida do software que establece a ligazón entre os requisitos dun sistema e a sua posterior implementación. O deseño máis habitual hoxe en día é o deseño baseado na orientación a obxectos, que consiste en desenvolver un programa en base a obxectos que intercambian mensaxes. Esta materia introducirá ao alumnado nos elementos e propiedades básicas da orientación a obxectos usando unha linguaxe orientada a obxectos como Java. Aprenderase tamén a como reflectir os artefactos propios do deseño nunha linguaxe de modelado coma a Linguaxe Unificada de Modelado (UML). Finalmente presentaranse aqueles principios básicos que representan un bo deseño e aprenderase a identificar aqueles problemas típicos de deseño e as súas solucións máis comúns representadas como patróns de deseño.
Plan de continxencia Medidas de adaptación no caso de gromos ou peches locais: 1. Clases e titorías non presenciais en Teams e materiais no Campus Virtual no caso de que non poida haber docencia presencial. 2. Exame non presencial no caso de que non poida facerse presencial. A proba obxectiva non presencial sería unha práctica (preferentemente) ou un tipo test se non se desen as condicións adecuadas para realizar dita práctica.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes