Guía DocenteCurso
Facultade de Informática
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Enxeñaría Informática
 Asignaturas
  Metodoloxías de Desenvolvemento
   Contidos
Temas Subtemas
1. Introdución * Metodoloxía vs método.
* Metodoloxías de desenvolvemento de software.
* O ciclo de vida do software.

2. Metodoloxías Clásicas * Cascada
* Prototipado
* Espiral
* Incremental
* Desenvolvemento rápido de aplicacións
3. Metodoloxías axiles * O Manifesto Agile
* Principios Agile
* Características das metodoloxías áxiles.



4. Scrum * Fundamentos e características de Scrum
* Roles: Product owner, ScrumMaster, o Equipo
* Xuntanzas: Planificación de Sprint , Revisión do Sprint, Retrospectiva do Sprint, Xuntanza diaria de Scrum
* Artefactos: Product backlog, Sprint backlog, gráficas Burndown
* Prácticas de xestión de proxectos Scrum
* Erros comúns na aplicación de Scrum
5. Programación Extrema (XP) * Fundamentos e características de XP
* Valores e Principios
* Prácticas XP: Prácticas Principais e Corolario
* O equipo de desenvolvemento XP
6. O proceso unificado de desenvolvemento * Fundamentos e características do Proceso Unificado
* A Linguaxe Unificada de Modelado (UML)
* Casos de uso
* Centrado na arquitectura
* O Ciclo de vida e as fases do Proceso Unificado: Inicio, Elaboración, Construción e Transición.
7. Desenvolvemento colaborativo * Desenvolvemento en equipo
* Desenvolvemento en aberto.
* Xestión dunha comunidade de software libre.
* Ferramentas de traballo colaborativo.
8. Evolución e mantemento do software * Mantemento e evolución do software.
* Control de versións.
* Xestión de erros.
9. Aspectos sociais, legais e éticos no desenvolvemento software * O código ético e de práctica profesional na Enxeñaría do Software da ACM/IEEE-CS
* Software libre e Software privativo.
* Licenzamento e propiedade intelectual no Software.
* Interoperabilidade e uso de estándares.
* Seguridade e confianza.
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes