Guía DocenteCurso Facultade de Socioloxía |
Mestrado Universitario en Socioloxía Aplicada: Investigación Social e de Mercados |
Asignaturas |
Traballo Fin de Mestrado |
Contidos |
|
|
Datos Identificativos | 2020/21 | |||||||||||||
Asignatura | Traballo Fin de Mestrado | Código | 615518025 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 12 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
O traballo consistirá no estudo de calquera ámbito da investigación social ou de mercados e estará dirixido, preferentemente, á resolución dun problema real. En calquera caso, a memoria debe realizarse aplicando o proceso de investigación científica e demostrar que se adquiriron as competencias do título. Só pódese defender unha vez superados os demais créditos da titulación. |
O TFM deberá mostrar os coñecementos e competencias adquiridas ao longo do Máster. |
|