Guía DocenteCurso
Facultade de Socioloxía
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Mestrado Universitario en Planificación e Xestión de Destinos e Produtos Turísticos(plan 2016)
 Asignaturas
  Cambio social, as tendencias do consumo turístico e comportamento do consumidor
   Contidos
Temas Subtemas


1. Proceso de decisión de compra


1. Proceso de decisión de compra
2. Factores que afectan o comportamento do consumidor 2. Factores que afectan o comportamento do consumidor
3. Actuacións posteriores á compra 3. Actuacións posteriores á compra
4. Características do novo consumidor turístico 4. Características do novo consumidor turístico
5. Introducción a la Psicología y a la Psicología social 5. Introducción a la Psicología y a la Psicología social
6. Procesos de Influencia Social 6. Procesos de Influencia Social
7.Procesos de Comunicación Social 7.Procesos de Comunicación Social
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes