Guía DocenteCurso
Facultade de Socioloxía
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Mestrado Universitario en Planificación e Xestión de Destinos e Produtos Turísticos(plan 2016)
 Asignaturas
  Dirección estratéxica das organizacións turísticas
   Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Sesión maxistral B1 B3 Asistencia e participación nas clases maxistrais, por parte dos estudantes presenciais. Participación nos foros virtuais dos alumnos online. 10
Estudo de casos A2 A3 A4 A5 B14 B1 B3 B8 B12 C1 C3 C4 C7 C9 Casos prácticos en grupo tanto para alumnos presenciales como online 90
 
Observacións avaliación

Terase en conta a asistencia e participación nas clases maxistrais, por parte dos estudantes presenciais; así como, a participación nos foros virtuais dos alumnos online (10% da nota final).

Tanto no caso de estudantes presenciais como online, avaliaranse dous casos prácticos cuxo contido, datas de entrega e demais características, veñen recollidos no documento "Normas materia Dirección Estratéxica": Para a avaliación da materia de Dirección Estratéxica das Organizacións Turísticas terase en conta a nota de dous casos prácticos que deberedes entregar.

Os casos prácticos realízanse en grupo duns 5 membros (os grupos para os alumnos online serán asignados polas profesoras e comunicados antes do inicio das clases). A cada grupo corresponderalle escoller unha empresa do sector turístico a analizar e deberá comunicarlle ás profesoras a elección.

1. O primeiro traballo supón o 50% da nota final e deberá entregarse a través do Moodle (profesora María Teresa García Álvarez) antes do 8 de enero de 2020 ás 10:00h. O esquema sería:

a. Aplicación da Teoría de Recursos e Capacidades:

· Identificación dos recursos da organización.

· Identificación das capacidades da organización.

· Identificación de vantaxes competitivas sustentables.

· Aplicación Análise VRIO.

b .Análise da estratexia.

· Estratexia Corporativa: - Carteira de negocios da empresa (sinerxias e tipo de diversificación)

· Estratexia Competitiva:

- Tipo de estratexia competitiva

- Aplicación do reloxo estratéxico

· Estratexia funcional:

- Análise das principais áreas funcionais da organización

- Análise do tipo de financiamento da organización.

- Identificación do departamento máis relevante desde o punto de vista da estratexia empresarial.

O segundo caso práctico supón o 40% da nota final. Deberá entregarse antes do 8 de enero de 2019 ás 10:00h a través da plataforma Moodle (profesora Rosa Mariz). O esquema sería:

a. Organigrama da empresa: representación gráfica e breve explicación

b. Aplicación da Teoría da Axencia: incentivos.

· Análise de problemas de risco moral e selección adversa.

· Mecanismos de solución aos problemas anteriores.

c. Análise do Goberno da Empresa:

· Supervisión directa.

· Sistema de incentivos.

· Mercado de empresas e capitais.

· Mercado de débeda.

· Mercado de bens e servizos

O primeiro caso deberá de ter unha extensión máxima de 8 páxinas e o segundo caso de 7 páxinas a interlineado 1,5 e letra Estafes New Roman de 11 puntos.

Deberedes analizar unha empresa/organización do sector turismo e APLICAR todos os puntos explicados na teoría.

As notas publicaranse no Moodle o día 13 de enero de 2020 e a revisión terá lugar o 16 de enero desde as 11:00h ata as 12:00h no despacho das profesoras (Fac. Economía e Empresa, despacho 222)

Ante calquera dúbida que teñades na súa elaboración podedes enviarnos as dúbidas por correo electrónico. Adicionalmente, podedes empregar o teléfono durante as dúas semanas nas que se imparten a materia. No caso de Rosa Mariz (981167000 extensión 2429), os xoves de 10:30-12:00 e no caso de María Teresa García, poderedes contactar os luns de 10:00-11:30 na extensión 2459.

Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes