Guía DocenteCurso
Facultade de Socioloxía
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Mestrado Universitario en Planificación e Xestión de Destinos e Produtos Turísticos(plan 2016)
 Asignaturas
  O proceso de investigación en turismo: tipos, estrutura e fases
   Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Sesión maxistral A8 B1 B5 B12 Para a MODALIDADE PRESENCIAL valorarase o traballo desenvolvido na aula, sobre todo durante as sesións prácticas de análise de textos e artigos.

Para a MODALIDADE ONLINE ou para alumnos coa dispensa académica de exención de asistencia, valorarase a interacción a través de foros e o traballo realizado durante as titorías online
10
Traballos tutelados A9 B7 B10 C3 C4 MODALIDADE PRESENCIAL: Valorarase o dominio que demostran os alumnos en cada unha das fases do proceso de investigación, que será posta de manifesto na explicación resumida de cada fase do proceso recollida no artigo, así como na proposta de cambio e engadido que eles propoñen.
Valorarase sobre todo a autonomía manifestada polos alumnos, que demostra a capacidade que terá no futuro cando teñan que facer unha investigación. Por iso non será posible que fagan o traballo sobre un artigo dun profesor da UDC ou dos expostos polo profesor na aula e nas titorías como exemplos.

MODALIDADE ONLINE: Como na modalidade presencial, valorarase tamén o dominio que demostran os alumnos en cada unha das fases do proceso de investigación, que será posta de manifesto na explicación resumida de cada fase do proceso recollida no artigo, así como na proposta de cambio e engadido que eles propoñen. Valorarase sobre todo a autonomía manifestada polos alumnos, que demostra a capacidade que terá no futuro cando teñan que facer unha investigación. Por iso non será posible que fagan o traballo sobre un artigo dun profesor da UDC ou dos expostos polo profesor na aula e nas titorías como exemplos.
40
Esquemas A10 A9 B1 B4 C7 C8 MODALIDADE PRESENCIAL: Si elixe a opción a) valorarase a creatividade do alumno á hora de definir un tema de investigación e saber seguir os pasos concretos con metodoloxía cualitativa, cuantitativa ou a combinación de ambas as.
Si elixe a opción b) valorarase a claridade do esquema para cada tema e a reflexión do alumno sobre cada apartado do temario.

MODALIDADE ONLINE: Como na modalidade presencial, si elixe a opción a) valorarase a creatividade do alumno á hora de definir un tema de investigación e saber seguir os pasos concretos con metodoloxía cualitativa, cuantitativa ou a combinación de ambas as.
Si elixe a opción b) valorarase a claridade do esquema para cada tema e a reflexión do alumno sobre cada apartado do temario.
50
 
Observacións avaliación
MODALIDADE PRESENCIAL: Para poder aprobar a materia o alumno necesita ter un mínimo de 5 puntos sumando o traballo tutelado (polo que se pode ter un máximo de 4 puntos), o traballo na aula (máximo 1 punto) e o esquema (pola que se pode ter un máximo de 5 puntos).

Observación para o alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia ou para o alumnado na MODALIDADE ONLINE: O/o alumno/a deberá porse en contacto co profesor canto antes.  Os criterios de avaliación rexeranse de acordo á realización dun traballo tutelado (4 puntos), do traballo demostrado no foro online e nas titorías online (1 punto) e dun esquema (5 puntos), a través dos que o/o alumno/na terá que demostrar alcanzar as competencias e os resultados de aprendizaxe da materia. É obrigatoria a realización de ambos para superar a materia. O profesor porá en práctica diversas estratexias de acordo ás necesidades que se expoñan por cada alumno/a para facilitarlle o seguimento activo da materia e a súa atención personalizada.
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes