Teaching GuideTerm
Faculty of Sociology
  Home | galego | castellano | english | A A |  
Mestrado Universitario en Planificación e Xestión de Destinos e Produtos Turísticos(plan 2016)
 Subjects
  Planning and management of destinations and touristic products of congress and conventions
   Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
Describir a situación actual e as tendencias futuras no mercado do turismo de reunións e convencións. AJ1
AC3
BC2
Identificar os axentes ou entes implicados no desenvolvemento do turismo de reunións e convencións. AJ3
Planificar novos produtos turísticos para reunións e convencións. AJ5
AJ6
AC1
AC3
BC7
BC12
CC6
CC9
Aplicar os pasos a seguir para organizar un congreso nos seus diferentes aspectos. AR1
AR2
AC1
BC1
BC2
BC6
BC8
BC9
CC3
CC4
CC6
CC8
Avaliar a importancia da mercadotecnia de destinos e produtos no turismo de negocios e reunións. AC1
AC3
CC6
Aplicar las TIC para la comunicación, promoción y la comercialización de productos turísticos para reuniones y convenciones. AC1
BC7
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes