Guía DocenteCurso
Facultade de Socioloxía
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Mestrado Universitario en Planificación e Xestión de Destinos e Produtos Turísticos(plan 2016)
 Asignaturas
  Planificación e xestión de destinos e produtos turísticos de saúde e termal
   Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Recensión bilbiográfica A2 A5 B6 C1 C6 C9 Farase unha recensión dun artigo de turismo de saúde no espacio litoral aportado polo profesorado 10
Traballos tutelados A6 B6 B7 C1 C6 C9 Elaboración dun traballo en grupo relacionado coa materia. Os alumnos serán capaces de realizar un deseño básico dun centro de turismo de saúde, cuxa tipoloxía e segmento ao que se dirixe quedará á elección do alumnado que se apoiará para a súa elaboración na documentación e presentacións achegadas polo profesorado.
A súa realización é obrigatoria e na avaliación teranse en conta a aplicación dos fundamentos teóricos, uso de bibliografía, orixinalidade, calidade na redacción, así como a calidade da presentación oral, que realizarán todos os integrantes do grupo
25
Estudo de casos A1 A5 A6 B6 B7 B8 C9 Os alumnos distribuídos en grupos realizarán un estudo dun caso de turismo en espazo litoral vinculado á talasoterapia.
MODALIDADE EN LIÑA: O traballo será realizado de forma individual salvo que desexen formar grupos virtuais con outros alumnos da mesma modalidade. Deberá ser comunicado con antelación ao profesorado. Tamén serán titorizados de forma individual ou colectiva segundo o caso.
10
Presentación oral B6 B7 C1 C9 Os traballos serán expostos na aula de modo individual ou en grupo. Se valorarán os diferentes aspectos de calidade da información manexada, da presentación e da resposta as preguntas formuladas.
Na modalidade a distancia se entregará o traballo e se responderá ás cuestións plantexadas virtualmente nunha sesión de Teams
5
Lecturas A11 A6 B3 B6 B8 C6 Se deberá dar resposta a varias cuestións prantexadas polo profesorado acerca do turismo de saúde. Para iso, deberá facerse unha análise dos documentos bibliográficos aportados polos profesores (artígos, capítulos de libros, presentacións) relevantes para a temática, ademáis da búsqueda na rede. 30
Sesión maxistral A11 A5 A6 A8 B9 C5 A asistencia e participación en clase se valorarán tendo en conta a implicación dos estudantes en sesións presenciais (modalidade presencial) ou participación activa e razoada en foros / debates, tarefas colaborativas, titorías virtuais, ... (modo on-line).
A saída de campo será obligatoria na modalidade presencial, dando a oportunidade de realizala aos alumnos da modalidade a distancia. Si no é posible se aconsella que realicen unha visita a algún centro cercano ao seu domicilio.
20
 
Observacións avaliación
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes