TypeA
|
Code |
|
|
Job guided |
|
AJ1 |
CE1 - Que os estudantes coñezan os principios da planificación e a xestión sustentable |
|
AJ2 |
CE3 - Aplicar sistemas de calidade e xestión social, ambiental e económica |
|
AJ3 |
CE4 - Que os alumnos aprendan as técnicas de dirección de organizacións públicas e de empresas do sector turístico |
|
AJ4 |
CE5 - Que os alumnos teñan coñecementos sobre a normativa que regula as actividades turísticas |
|
AJ5 |
CE6 - Saber manexar o capital social, entendendo o destino turístico como sistema e relacionar axentes implicados no desenvolvemento do produto turístico |
|
AJ6 |
CE8 - Planificar novos destinos e produtos turísticos |
|
AJ7 |
CE9 - Remodelar destinos turísticos maduros para adaptalos ás novas esixencias da demanda e ao desenvolvemento sustentable das comunidades receptoras |
|
Research guided |
|
AR1 |
CE11 - Saber definir proxectos de investigación innovadores que repercutan positivamente no sector |
|
AR2 |
CE12 - Utilizar as metodoloxías científicas adecuadas tanto cualitativas como cuantitativas |
|
Compound |
|
AC1 |
CE10 - Manexar as TIC para a comunicación, promoción e a comercialización |
|
AC2 |
CE2 - Diagnosticar necesidades e oportunidades e identificar as potencialidades e ameazas do turismo para o desenvolvemento integral das sociedades receptoras |
|
AC3 |
CE7 - Capacidade para interpretar os cambios sociais e como afectan as innovacións nos produtos e ao comportamento do consumidor |
TypeB
|
Code |
|
|
Compound |
|
BC1 |
CB6 - Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación |
|
BC2 |
CB7 - Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo |
|
BC3 |
CB8 - Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos |
|
BC4 |
CB9 - Que los estudiantes sepan comunicar sus conclusiones y los conocimientos y razones últimas que las sustentan a públicos especializados y no especializados de un modo claro y sin ambigüedades |
|
BC5 |
CB10 - Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en gran medida autodirigido ou autónomo. |
|
BC6 |
CG1 - Expresarse correctamente, tanto de forma verbal como escrita, nas linguas oficiais da Comunidade Autónoma |
|
BC7 |
CG2 - Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida |
|
BC8 |
CG3 - Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseada no coñecemento e orientadas ao ben común |
|
BC9 |
CG4 - Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras |
|
BC10 |
CG5 - Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse |
|
BC11 |
CG6 - Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida |
|
BC12 |
CG7 - Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvimiento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade |
TypeC
|
Code |
|
|
Compound |
|
CC1 |
CT1 - Resolver problemas de forma efectiva |
|
CC2 |
CT2 - Comunicarse de xeito afectiva nunha contorna de traballo |
|
CC3 |
CT3 - Trabajar de forma autónoma con iniciativa |
|
CC4 |
CT4 - Traballar de forma colaborativa |
|
CC5 |
CT5 - Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional |
|
CC6 |
CT6 - Capacidade para interpretar, seleccionar e valorar conceptos adquiridos noutras disciplinas do ámbito turístico |
|
CC7 |
CT7 - Capacidade para a aprendizaxe de novos métodos e teorías, que doten dunha gran versatilidad para adaptarse a novas situacións |
|
CC8 |
CT8 - Comunicar por escrito e oralmente os coñecementos procedentes da linguaxe científica |
|
CC9 |
CT9 - Capacidade para resolver problemas con iniciativa, toma de decisións, creatividade, razonamiento crítico e de comunicar e transmitir coñecementos habilidades e destrezas |