Guía DocenteCurso Facultade de Socioloxía |
Mestrado Universitario en Políticas Sociais e Intervención Sociocomunitaria |
Asignaturas |
Dimensión ética e procesos educativos na acción social |
Avaliación |
|
|
Datos Identificativos | 2020/21 | |||||||||||||
Asignatura | Dimensión ética e procesos educativos na acción social | Código | 615525004 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Portafolios do alumno | A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 B1 B2 B4 B5 B6 B8 B13 B14 B18 B19 B20 B21 B22 C1 C5 C6 C7 | Recolle as prácticas, reflexións, estudos de casos... arredor dos contidos abordados nas diferentes sesións. Algunhas actividades serán de elaboración individual e outras obxecto de traballo grupal. Valorarase: a capacidade de análise e reflexión en relación aos contidos abordados na materia; o grao de profundidade e da argumentación; a capacidade para establecer sinerxías; o tratamento dunha linguaxe propia do contexto disciplinar; a utilización das fontes documentais da materia; e a presentación. |
70 |
Seminario | A1 A2 B2 B20 B21 B22 C1 C2 C4 C6 | Valorarase a participación nas sesións presenciais e virtuais a través dos foros, especificamente no que se refire a: - Comprensión dos contidos abordados. - Apoio na documentación traballada. - Calidade das argumentacións (coherencia lóxica, capacidade explicativa...). - Creatividade das achegas. - Capacidade de establecer conexións coa experiencia (exemplificación). - Problematización e cuestionamento. - Claridade e corrección lingüística. |
30 |
Observacións avaliación | |||
Na segunda oportunidade avalíanse as mesmas tarefas que na primeira: seminario e cartafol. A cualificación do seminario/participación online, non é recuperable para a segunda oportunidade de avaliación. Gardarase a nota acadada na primeira oportunidade, derivada da participación no proceso de desenvolvemento da materia. |
|