Teaching GuideTerm Faculty of Sociology |
Grao en Socioloxia |
Subjects |
Urban Sociology and Organization of the Territory |
Assessment |
|
|
Identifying Data | 2019/20 | |||||||||||||
Subject | Urban Sociology and Organization of the Territory | Code | 615G01306 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 2nd four-month period |
Third | Obligatory | 6 | ||||||||||
|
Methodologies | Competencies / Results | Description | Qualification |
Case study | A4 A12 A32 B16 B25 | Asistir e participar no estudo de caso. | 2 |
Short answer questions | A4 A12 A18 A23 A32 B14 B16 B20 B24 B25 | Trátase de realizar un exercicio breve referido a cada un dos temas ou, eventualmente, subtemas. Estas probas consitirán na na resolcuión de exercicios ou supotos teórico-prácticos. | 40 |
Workbook | A4 A12 A18 A32 B14 B16 B20 | A realización das leituras avaliase directa e indirectamente. A fundamental é esta última, a través das pruebas de resposta breve e a proba obxectiva. Directamente só computa nunha mínima parte. | 1 |
Directed discussion | A23 A32 B16 B20 B24 B25 | A participiación nas actividades de discusión crítica computa ata nun 2% | 2 |
Objective test | A4 A12 A18 A32 B14 B16 B20 B24 B25 | Prueba de carácter global, consistente nun exercicio escrito sobre unha serie de cuestións do temario. | 45 |
Supervised projects | A18 A23 A32 B14 B16 B20 B24 B25 | Explícanse en clase as características de cada traballo | 10 |
Assessment comments | |||
A eventual existencia de traballos voluntarios poderá complementar a nota a maiores do establecido nesta guía. O curso divídese en dúas partes. Ao final da primeira parte, farase unha proba obxectiva parcial. O alumnado que non teña superada a materia polo sistema de probas, traballos, discusións, realizadas ao longo do curso. poderá presentarse tanto na convocatoria ordinaria de xuño como na de xullo, a unha proba obxectiva, do conxunto do temario, na que se inclúen cuestións de todas as metodoloxías refiridas. |
|