Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias da Comunicación
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Máster Universitario en Produción Xornalística e Audiovisual
 Asignaturas
  Xestión de Contidos Xornalísticos e Audiovisuais
   Contidos
Temas Subtemas
- Transformación do consumo
1. Introducción á transformación dixital como dinámica de mercado.
2. A disrupción no modelo audiovisual:
2.1. Evolución dende 1980 ata 2018.
2.2. Ordenamento do sector: Cadea de Valor.
3. Introducción á dirección dun proxecto na Industria Audiovisual.
- Novas contornas e novos contidos 1. Obxectivos, procesos e resultados na contorna dixital
2. Unha nova maneira de entendelomaudiovisual
2.1. Novos contidos
2.2. Novas maneiras de produción
2.3. Novas vías de distribución
2.4. Novos hábitos de consumo
- Contorna legal e industrial 1. Identificar que é calidade e que trazos defínena.
2. Requisitos necesarios para elaborar produtos de calidade en mercados altamente competitivos.
3. Vinculación entre a calidade á cultura de innovación permanente.
4. A calidade como ferramenta estratéxica para lograr unha vantaxe competitiva sustentable a longo prazo.
- Programación e audiencia 1. Modelos de consumo da TV.
2. Cambios no consumo, evolución do sector e motores do cambio.
3. O produto propio do pago: efectos sobre a TV en aberto e o espectador.
4. As estratexias da TV en aberto.
5. Contidos para competir.
6. Futuro para a TV en aberto.
- Márketing dixital 1. Plan de márketing: Etapas na realización do plan de márketing e integración do márketing dixital.
2. SEO e SEM: Introdución e exemplos.
3. Vídeo e móbil márketing: Introdución e exemplos.
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes