Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias da Comunicación
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Máster Universitario en Produción Xornalística e Audiovisual
 Asignaturas
  Xestión de Contidos Xornalísticos e Audiovisuais
   Contidos
Temas Subtemas
- Transformación do consumo
1. Introducción:
1.1. Lecciones sobre o mercado.
1.2. Descripción de situación actual.
2. Triángulo:
2.1. Producto + Marketing + Técnica; en Desarrollo Financiero + Visión Conxunto.
- Novas contornas e novos contidos 1. Obxectivos, procesos e resultados na contorna dixital
2. Unha nova maneira de entendelomaudiovisual
2.1. Novos contidos
2.2. Novas maneiras de produción
2.3. Novas vías de distribución
2.4. Novos hábitos de consumo
- Contorna legal e industrial 1. Identificar que é calidade e que trazos defínena.
2. Requisitos necesarios para elaborar produtos de calidade en mercados altamente competitivos.
3. Vinculación entre a calidade á cultura de innovación permanente.
4. A calidade como ferramenta estratéxica para lograr unha vantaxe competitiva sustentable a longo prazo.
- Márketing dixital 1. Análise e ferramentas de análises da contorna dixital.
2. Obxectivos e estratexia competitiva e funcional.
3. Estratexia de comunicación, medios dixitais: SEO, SEM, Vídeo e móbil márketing.
4. Proposta de accións do plan de márketing dixital.
5. Implementación e medición do plan.
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes