Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Comunicación |
Máster Universitario en Produción Xornalística e Audiovisual |
Asignaturas |
Xestión de Contidos Xornalísticos e Audiovisuais |
Fontes de información |
Datos Identificativos | 2020/21 | |||||||||||||
Asignatura | Xestión de Contidos Xornalísticos e Audiovisuais | Código | 616531001 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 4.5 | ||||||||||
|
Bibliografía básica | |
García de Castro, M. (2014) Información Audiovisual en el entorno digital, Tecnos, Madrid. Peralta, M. (2012) Teleinformativos. La noticia digital en televisión, Editorial UOC, Barcelona. Poveda, M. A. (2013) Periodismo televisivo, Centro de Estudios Financieros, Madrid. Resano, H. (2016) La trastienda de un informativo. Alienta Editorial, Barcelona. Kotler, Philip (2017) Marketing, 16ª edición. Editorial: Addison-wesley. Ashok, Charan (2015) A Practitioner's Guide to Marketing Analytics and Research
Methods. Ed: World
Scientific. Santemases, M. (2010) Marketing: Conceptos y estrategias. Ed. Pirámide. Anderson, Chris (2006) The Long Tail. Why the Future of Business is
Selling Less of More. Hyperion, NY. Gilder, George (1992) Life After Television. The Coming Transformation
of Media and American Life. WW Norton & Company, NY. Wolff, Michael (2015) Television is the New Television. The Unexpected
Triumph of Old Media in the Digital Age. Portfolio Penguin, NY. Anand, Bharat (2016) The Content Trap. A Strategist’s Guide to Digital
Change. Random House, NY. |
|
Bibliografía complementaria | |
RECURSOS WEB 1. Marketing Directo http://www.marketingdirecto.com/ 2. Instituto Nacional de Estadística http://www.ine.es/ 3. Datacentric: www.datacentric.es 4. ONTSI: www.ontsi.red.es 5. IAB: www.iabspain.es
|
|