Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias da Comunicación
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Máster Universitario en Produción Xornalística e Audiovisual
 Asignaturas
  Xestión de Contidos Xornalísticos e Audiovisuais
   Fontes de información
Bibliografía básica
García de Castro, M. (2014) Información Audiovisual en el entorno digital, Tecnos, Madrid.

Peralta, M. (2012) Teleinformativos. La noticia digital en televisión, Editorial UOC, Barcelona.

Poveda, M. A. (2013) Periodismo televisivo, Centro de Estudios Financieros, Madrid.

Resano, H. (2016) La trastienda de un informativo. Alienta Editorial, Barcelona.

Kotler, Philip (2017) Marketing, 16ª edición. Editorial: Addison-wesley.

Ashok, Charan (2015) A Practitioner's Guide to Marketing Analytics and Research Methods. Ed: World Scientific.
 
Santemases, M. (2010) Marketing: Conceptos y estrategias. Ed. Pirámide. 

Anderson, Chris (2006) The Long Tail. Why the Future of Business is Selling Less of More. Hyperion, NY.

Gilder, George (1992) Life After Television. The Coming Transformation of Media and American Life. WW Norton & Company, NY.

Wolff, Michael (2015) Television is the New Television. The Unexpected Triumph of Old Media in the Digital Age. Portfolio Penguin, NY.

Anand, Bharat (2016) The Content Trap. A Strategist’s Guide to Digital Change. Random House, NY.
Bibliografía complementaria

RECURSOS WEB

1. Marketing Directo http://www.marketingdirecto.com/

2. Instituto Nacional de Estadística http://www.ine.es/

3. Datacentric: www.datacentric.es

4. ONTSI: www.ontsi.red.es

5. IAB: www.iabspain.es

Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes