Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias da Comunicación
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Máster Universitario en Produción Xornalística e Audiovisual
 Asignaturas
  Escritura en Fase de Desenvolvemento. Novas Narrativas Lineais e non Lineais
   Contidos
Temas Subtemas
Deseño de escaletas 1. A escaleta como columna vertebral
2. Cómo facer unha escaleta
2.1. Informativos
2.2. Programas
O guión: unha ferramenta do produtor 1. O dominio do guión no perfil profesional do produtor.
2. Algunhas cuestións previas achega do guión e da produción.
3. Tentativa de definición dese documento chamado guión.
4. Funcións do guión.
5. A película e o espectador: a responsabilidade do guionista.
6. As fases de desenvolvemento do guión: o que e o como, a historia e a trama.
7. A relación produtor-guionista: o desenvolvemento do guión.
O produtor: un buscador de historias 1. Que historias contar?
2. O mapa das ideas: historias, temas e personaxes.
3. Elementos cardinales dunha historia.
4. A unidade de acción.
5. O story line: a historia mínima dun conflito.
6. Análise do story line.
O protagonista: a encarnación do conflito. 1. A espiña dorsal do personaxe.
2. A caracterización do personaxe.
3. O arco de transformación do personaxe.
4. A pregunta dramática.
5. O proceso de identificación do espectador: a conexión emocional.
6. Protagonista/ Antagonista: a plasmación dramática do conflito.
7. A descrición dos personaxes e o mapa de relacións: ingredientes esenciais da biblia de sérielas TV de ficción.
8. Os personaxes reais nos documentais.
A arquitectura dramática do guión 1. Información, atención, ritmo, emoción e estrutura.
2. A dramaturxia: identificación e participación do espectador.
3. A posición do espectador #ante a película: suspense e sorpresa.
4. A regra de tres: unha estrutura clásica.
5. Estruturas das series de ficción.
6. A escena: estrutura, pasos ou fragmentos e planos.
7. Procedementos estruturais para distribuír a información.
8. Visionado dunha película e análise da estrutura.
A papelada do guión 1. A sinopse e o proxecto dunha película.
2. Requirimentos da sinopse.
3. Funcións e formatos da sinopse.
4. Guía para a redacción da sinopse.
5. Análise da sinopse.
6. O concepto-proposta dun documental.
7. Escaletas: ferramenta esencial para o traballo en equipo.
8. Tratamentos.
9. Os diálogos.
Novas narrativas 1.Introdución ao transmedia e ao branded content:
1.1. O contexto: transmedia e branded content non son modas pasaxeiras:
1.2. Todos somos seres tranmediables.
1.3. O paradigma on- demand ou por que o transmedia e o branded content mesturan tan ben.
2. Claves para vender un proxecto transmedia.
3. Deseño transmedia: técnicas e claves para desenvolver un proxecto.
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes