Teaching GuideTerm
Faculty of Communication Studies
  Home | galego | castellano | english | A A |  
Máster Universitario en Produción Xornalística e Audiovisual
 Subjects
  Management Models: Writing Organization, Marketing and Audience Analysis
Abrir nova vista Vista para imprimir Exportar a pdf
Identifying Data 2022/23
Subject (*) Management Models: Writing Organization, Marketing and Audience Analysis Code 616531005
Study programme
Máster Universitario en Produción Xornalística e Audiovisual
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Official Master's Degree 1st four-month period
First Optional 3
Language
Spanish
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Ciencias da Computación e Tecnoloxías da Información
Socioloxía e Ciencias da Comunicación
Coordinador
Arrojo Baliña, María José
E-mail
maria.jose.arrojo@udc.es
Lecturers
Arrojo Baliña, María José
Rodríguez Fernández, Nereida
E-mail
maria.jose.arrojo@udc.es
nereida.rodriguezf@udc.es
Web http://www.mpxa.net
General description Análise dos distintos modelos de xestión xornalística; márketing específico para a contorna informativa; análise de audiencias (Analítica web, big data, SEO, Social Paid Media). Na memoria de máster verificada polo Ministerio aplicouse unha media de 14 horas presenciais por crédito ECTS. Non obstante, o máster tivo que adaptarse á normativa da UDC que establece que as horas presenciais e non presenciais distribuiranse do seguinte xeito: 1 crédito ECTS implica 7 horas de clase presencial e 18 horas de traballo autónomo do estudante, e que a presencialidade non poderá superar o 40% do total da dedicación do estudante.
(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes