Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Comunicación |
Máster Universitario en Produción Xornalística e Audiovisual |
Asignaturas |
Medios Técnicos |
Contidos |
|
|
Datos Identificativos | 2023/24 | |||||||||||||
Asignatura | Medios Técnicos | Código | 616531014 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 3 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
-Medios técnicos I. |
1. Os recursos técnicos na produción audiovisual. 2. Fluxos técnicos de produción. Referentes. 3. A cámara: tecnoloxía, prestacións, modelos e utilidades. 4. Edición e postproducción de vídeo: solucións actuais. |
-Medios técnicos II. | 1. Introdución sobre o que lle pedimos á música. 2. Big picture da música nas producións audiovisuais: 2.1. Estrutura: modelo americano, a nosa realidade. 2.2. Unindo son e visión: o son entrega a mensaxe. 2.3. Música orixinal e música preexistente. 2.4. Licenzas: dereitos de autor- publishing, fonográficos, interpretación. Sincronización, prezos casuística, territorio, prazo, samples, licencias paraugas de tv’s. 2.5. Entidades de xestión, comunicación pública. Plataformas e buyouts 2.6. Copyright, copyuleft, creative commons, dominio público, versións recentes de temas en dominio público. 2.7. Ferramentas para Pitching |
-Medios técnicos III. | 1.- Breve historia, os inicios, a importancia do son nunha produción audiovisual 2.- Preprodución: - Localizacións, decisións 3.- Produción - A rodaxe - Selección de micrófonos, colocación, gravación multicanle, sincronización 4.- Posprodución - Edición de diálogos (ADRs, dobraxe...) - Seseño de son - Naturalismo, sensacionalismo - Captar a atención, crear sensacións - Ruído, silencio - O que se ve, o que non se ve - Fóra de campo - Montaxe sonora - O foley - Música 5.- A mestura final - O plano sonoro e a posición espacial - Volume, dinámica - Toma de decisións - Relación coas figuras do Director/Produtor/Mesturador 6.- Duración dos procesos 7.- Entregas e formatos - De "Mono" a "Dolby Atmos" - Os Tallos - The International Band (M+E) 8.- Dobraxe - Versión orixinal VS versión dobrada 9.- Análise sonora, exemplos prácticos - "Hierro", análise completa: desde o son directo ata a mestura final - Sesión Foley de película americana: son naturalista, son artificioso |
|