Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias da Comunicación
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Máster Universitario en Produción Xornalística e Audiovisual
 Asignaturas
  Distribución, Tendencias e Box Office
   Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Prácticas de laboratorio - Análise da grella de programación semanal dunha canle de televisión.
- Formulación dun produto audiovisual segundo as instrucións expostas en clase.
- Análise de produtoras audiovisuais.
- Análise do despacho de billetes dunha película que os alumnos elixan.
Traballos tutelados Traballo por parella dunha das dúas prácticas que propón o docente:
1. Propoñer dous formatos sinalando a continuación:
- Título.
- Sinopse nun parágrafo.
- Posibles clientes.
- Que oco cobre, que soluciona ao cliente/s.
- Caras que protagonizan o formato.

2. Os alumnos converteranse en directores de contido dunha cadea xeneralista española. Cun orzamento de 15.000 euros, os alumnos terán que adquirir dous formatos nun mercado internacional e contestar aos seguintes campos en cada formato:
- Que cadeas son.
- Título orixinal.
- Título da adaptación española.
- Día e hora de emisión.
- Que problema soluciona á miña cadea este formato?
- Cara ou caras (presentador, actores…).

3. Deseñar un plan de distribución do proxecto de cada alumno contestando as seguintes preguntas:
- A que tipo de distribuidoras encomendaríaslle a súa comercialización?
- En que países crees que terá un mellor percorrido?
- Crees que funcionaría mellor como lata ou como formato?
- En que mercados crees que debería presentalo a distribuidora?



Seminario Clases presenciais con profesionais de recoñecido prestixio nas que trasladan aos alumnos os contidos nucleares da materia.
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes