Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias da Comunicación
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Máster Universitario en Produción Xornalística e Audiovisual
 Asignaturas
  Previsión de Necesidades do Mercado: Análise de Repositorios e Programacións
   Contidos
Temas Subtemas
-Produción cualitativa.
1. A CULTURA
1.1. A Produción Cualitativa
1.2. A Catro P que sempre hai q ter en conta
1.3. Quen é os clientes
1.4. O Novo Mercado
1.5. A Nova e Vella Cultura de Produción
1.6. A Organización como Paradoxo
2. O TALENTO
2.1. A Matriz do Talento e a Evolución Persoal
2.2. Categorías Básicas da Intelixencia
2.3. Comportamento Tóxico e Nutritivo
2.4. Os Perfís Imprescindibles
2.5. A Tensión Enerxía –Estrutura
3. O SISTEMA
3.1. O Enfoque de Sistema
3.2. Sorriso e Sistemas
3.3. Teoría do Arsénico
3.4. A Competencia
4. O PRODUTO
4.1. A Mecánica e A Dinámica
4.2. A Fina Liña entre Éxito e Fracaso
4.3. Os Matriz Custos –Ingresos
4.4. Os Matriz Custos –Audiencia
4.5. Cocientes de Produción
-Creación de marca. 1. Un día na división de antena
2. Elaboración da grella:
2.1. A audiencia
2.2. O orzamento
2.3. O catálogo
2.4. A competencia
2.5. A xestión das canles propias
2.6. A empaxinación publicitaria
2.7. A lexislación
3. Mediaset España: Universo en 360º
-Cinema I. 1. Qué facer coa túa idea
1.1. Ideas: Propias ou alleas?
1.2. Proxectos: Cinema ou Tele
1.3. Desenvolvemento: En qué consiste o desenvolvemento?
1.3.1. Análise de guión
1.3.2. Plan de financiamento
1.3.3. Plan de márketing
1.4 Documentación: dossier, guión e trailer. Ferramentas para o financiamento e procura de socios.
2. Situación en España:
Televisión-Financiamento Público-Financiamento Privado
2.1. Coñeces ao teu potencial investidor?
2.1.1 Cinema.
2.1.2. Televisión
2.1.3. Canles españolas e obrigación do 5%
2.1.4. En aberto (TVE, Antena 3, Telecinco)
2.1.5. Autonómicas, lingua propia
2.1.6. Movistar, Netflix, HBO
2.2. Venda a televisións:
2.2.1. Coprodución.
2.2.2. Precompra ou compra de dereitos. Produto en proceso de produción. Exclusividade curto / medio prazo.
2.2.3. Compra de produto acabado.
2.3.Financiamento público:
2.3.1. Desenvolvemento
2.3.2. Produción:
2.3.2.1. ICAA
2.3.2.2. Subvencións Autonómicas
2.3.2.3. Programa Ibermedia
2.3.2.4. Programa Media
2.3.2.5. Eurimages
2.3.2.6. Coprodución Nacional e Europea
2.4. Outras formas de financiamento:
2.4.1. Exencións Fiscais: Canarias e País Vasco
-Cinema II. 1. Desenvolvemento dun proxecto dentro do mercado internacional:
1.1. Talleres, residencias, mercados, fondos internacionais.
2. Estratexia financeira/ roteiro a seguir. Exemplos e casos prácticos.
3. Coprodución internacional: implicancias, pros e contras, reflexións, momento actual.
4. Cómo desenvolvo a estratexia para a miña película?
5. O lugar do produtor creativo hoxe, reflexións.
-Cinema III. 1. Qué facer co produto unha vez terminado
1.1. Cómo explotar o teu produto:
1.1.1. Distribución Tradicional: Distribuidoras nacionais e internacionais.
1.1.2. Distribuidor ou Axente de vendas? Diferenzas.
1.1.3. Tipos de dereitos, qué dereitos cédense aos distribuidores?
1.1.4. Cómo se negocia un contrato de distribución?
1.1.5. Qué debemos esperar dos acordos de distribución?
1.1.6. Mercados e Festivais Internacionais.
1.2. Novas formas de distribución:
1.2.1. Plataformas de distribución na internet. Vimeo on demand.
1.2.2. Netflix-Movistar TV- HBO- Amazon Studios
-Entretemento. 1. Televisión xeneralista en España
1.1. Cadeas principais. Público e programas.
1.2. Quen é quen?
1.3. Coñecendo ao público xeneralista.
1.4. Ameazas da TV xeneralista.
1.5. O futuro…
2. Factual Entertainment
2.1. O formato: creatividade, desenvolvemento e venda.
2.2. Tendencias de contidos de actualidade no mercado global.
2.3. Formatos máis relevantes.
3. Produción de formatos de actualidade
3.1. Documental: "Eu fun un narco".
3.1.1. O personaxe e as fontes.
3.1.2. O pitch.
3.1.3. “ Ficcionando” a realidade.
3.2. Reportaxes: "No punto de mira".
3.2.1. Marcando a diferenza.
3.2.2. A fábrica de investigacións.
3.3. Magazine: "O programa de Ana Rosa" e "120 Minutos"
3.3.1. Previsións e escaletas.
3.3.2. O equipo en directo
3.3.3. Audiencias: un exame diario.
-Formatos. 1. A TV que vivimos
2. Da idea á produción
3. Xénero reality
4. O Casting
5. A escaleta
6. O guion
7. Orzamentos
8. Principais produtoras pertencentes a grupos internacionais operando en España.
9. Vantaxes e desvantaxes dos grandes audiovisuais.
10. Creación:
10.1. Xestión da frustración
10.2. Escoita activa
10.3. Rutina de información
10.4. Como ordenar e xestionar a información. Os meus trucos.
10.5. Crear desde os espazos escénicos
10.6. Da idea ao formato + pitch + aterraxe á produción.
11. Adaptación de formatos de catálogo:
11.1. Información. Creative Boards.
11.2. Repartición do catálogo. Estratexia e fortalezas como
empresa.
11.3. Análise dunha biblia de formato. Exemplo concreto.
11.4. Identidade de formato: logos, título, grafismo. Exemplos
concretos.
12. Adaptación de formatos 3rd parties:
12.1. Principais empresas distribuidoras + Produtores independentes + Creadores independentes
12.2. Visión global e estratéxica de grupo Banijay vs necesidades como produtora en España
12.3. Negociación: un ou varios territorios?
-Animación. 1. Películas de Animación: ÓSCAR e GOYA.
2. Diferenzas fundamentais entre producir animación e imaxe real.
3. Incremento das técnicas de animación no cinema de ficción: exemplos.
4. Orzamentos.
5. Financiamento.
6. As televisións, compañeiras imprescindibles.
7. O mercado internacional como obxectivo.
-Marketing 1. Cambios nas estratexias de distribución e nos tempos de comunicación
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes