Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias da Comunicación
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Comunicación Audiovisual
 Asignaturas
  Ferramentas de creación multimedia
   Contidos
Temas Subtemas
Introducción Conceptos básicos de repaso introductorio.
Fundamentos de programación Estruturas de programación. Pseudocódigo, diagramas de fluxo.
Variables e tipos de datos.
Control de fluxo.
Estrutura dun programa. Funcións.
Tecnoloxías de animación e pequenos xogos Creación dun documento.
Creación de contido accesible.
Construción de código de programación orientado a pequenos xogos.
Creación dunha animación interactiva.
Creación dun videoxogo 2D.
Conceptos básicos de animación 2D Traballo con capas.
Creación dunha interfaz de usuario coas ferramentas de deseño.
Emprego das ferramentas de debuxo.
Creación de símbolos e instancias.
Adición de animación e navegación con botóns.
Adición de texto estático e dinámico.
Adición de son.
Animacións básicas.
Programación orientada a videoxogos 2D Introdución de programación.
Adición de interactividade.
Manexo de eventos principais.
Traballo con xerarquías.
Aleatoriedade e colisións.
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes