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Faculty of Communication Studies
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Grao en Comunicación Audiovisual
 Asignaturas
  Animación 3D-1
   Contidos
Temas Subtemas
Principios básicos da animación - Introdución á animación: historia
- Estudo e análise dos 12 principios clásicos de animación definidos nos estudos Disney
- Análises e aplicación dos principios clásicos á animación 3D
- Os novos principios da animación
Técnicas e tipos de animación - Conceptos básicos: fotograma, claves, etc.
- Tipos de animación: paso a paso, mediante keyframing, captura de movemento
Animación por claves - Conceptos básicos: curvas, métodos de interpolación, tangentes, etc.
- Tipos de curvas: bezier, NURBS, etc.
- Grao das curvas: lineais, cúbicas, etc.
- Claves de animación: creación, edición, etc.
- Control do tempo mediante curvas de animación
- Limpeza de curvas
Animación mediante deformadores - Deformadores: Non lineais, Lattice, Clúster, etc
Animación por traxectorias - Creación de traxectorias
- Animación mediante traxectorias
- Seguimento de obxectos
Animación de cámaras - Colocación e animación da posición e orientación de cámaras
- Animación dos parámetros ópticos das cámaras: focal, profundidade de campo, etc.
Animación mediante cinemática directa - Xerarquías e grupos
- Tipos de transformacións.
- Animación utilizando xerarquías
Animación mediante cinemática inversa - Joints
- Cálculo e tipos de solucións para cinemática inversa: RPSolver, SCSolver, IK Spline.
- Constraints.
- Creación de controis
Rigging-Skinning - Creación dun rigging completo
- Skinning: smooth e interactive bind.
- Control de pesos e influencias.
Anatomía.
- Antecedentes
- Anatomía artística: osteología; miología; formas exteriores (morfoloxía)
- Anatomía en animación: o esqueleto


Canon e proporción
- Historia do canon
- Canon dentro do crecemento: a proporcionalidade
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