Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias da Comunicación
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Comunicación Audiovisual
 Asignaturas
  Animación 3D-1
   Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Sesión maxistral Explicación dos contidos teóricos de cada tema da asignatura.
Obradoiro Ao longo do cuadrimestre os alumnos realizarán diferentes traballos prácticos individuais (segundo o cronograma da materia) sobre o material entregado pola profesora durante o curso, así como sobre material propio:


- PL1. Deformadores. Motion Path. Cámaras. Animación mediante cinemática directa.

- PL2. Animación mediante cinemática inversa.

- PL3. Práctica básica: rigging & skinning.

- PL4. Práctica avanzada: rigging & skinning.



Os traballos das prácticas do obradoiro serán parte da avaliación do curso.

Traballos tutelados Ao longo do cuadrimestre os alumnos realizarán un traballo tutelado individual (segun o cronograma da materia).

Cada alumno deberá realizar un vídeo de animación de polo menos un personaxe non humano así como o ámbito onde se desenvolve a acción, texturizado e iluminado. Animaranse non só o/os obxectos propostos senón tamén as cámaras de cara ao aspecto narrativo da animación proposta. O tempo do vídeo será de 30 segundos como mínimo.

Non se pode repetir un mesmo obxecto entre dous alumnos, en caso que se repita a temática deben existir entre os obxectos polo menos tres aspectos claramente diferenciados (no propio modelo, na animación e na texturización).
Lecturas Lectura de artículos de animación complementarios as clases maxistrales.
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes