A materia de Estratexias de Comunicación Multimedia resulta de interese para a formación dos futur@s titulad@s en comunicación audiovisual debido á relevancia que adquiren as novas formas de comunicación integradas a través de diversos medios no ámbito da cultura da converxencia.
Esta materia pretende dotar o alumnado das ferramentas adecuadas para coñecer as características das mensaxes nas diferentes plataformas e pantallas, en especial no que se refire ao proceso de planificación, produción e avaliación dun proxecto transmedia.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
Os contidos fundamentais mantéñense.
2. Metodoloxías
A docencia interactiva pasará a ser online no caso de ter que aplicar un modelo de non presencialidade. mantense o obradoiro como metodoloxía de desenvolvemento da materia.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
Titorías en Teams e correo electrónico.
4. Modificacións na avaliación
A proba realizarase de maneira online de non poder facerse presencialmente.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Non hai.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías