Asignatura na que se fai unha visión xeral do sector dos videoxogos e se explica o proceso de deseño e creación dos mismos.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
Non se realizarán cambios
2. Metodoloxías
Metodoloxías docentes que se manteñen
- Sesión maxistral
- Estudo de casos
- Traballos tutelados (computa na avaliación)
- Obradoiro
Metodoloxías docentes que se modifican
- Proba oral (computa na avaliación). Substitúese a presentación e defensa oral presencial na aula por unha presentación alternativa, que poderá realizarse mediante vídeo ou mediante un dossier de presentación dos traballos tutelados.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
A resolución de dúbidas e consultas dos alumnos realizarase mediante correo electrónico para consultas que requiran unha comunicación menos interactiva e mediante Teams para titorías e unha comunicación máis interactiva cos alumnos.
4. Modificacións na avaliación
- Non se realizan modificacións nas porcentaxes de avaliación por metodoloxía.
- Elimínase o requisito de ter que asistir, dentro da convocatoria correspondente, a todas as presentacións da materia para poder superala.
Observacións de avaliación:
- O alumno deberá entregar os traballos tutelados completos para ser avaliados, non se avaliarán traballos incompletos.
- No caso da proba oral, aínda que se substitúa pola presentación dun dossier ou unha presentación en vídeo, o alumno deberá de alcanzar unha nota igual ou maior de 5 nesta metodoloxía para poder aprobar a materia.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
- Non se realizarán cambios, xa dispoñen de todo o material de traballo en Moodle
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías