Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias da Comunicación
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Comunicación Audiovisual
 Asignaturas
  Interacción 3D
   Contidos
Temas Subtemas
Tema 1.- Introdución á Interacción 3D. Sistemas interactivos 3D. Características dos contidos para interacción 3D en tempo real.
Creación de espazos interactivos 3D. Deseño de Niveis
Exercicio - Deseño de nivel
Tema 2.- Xeometría e materiais A contorna Unreal Engine 4
Creación de xeometría básica.
Mallas estáticas
Materiais
Exercicio - Creación de ámbito.
Tema 3.- Deseño de ámbitos Xeración de paisaxe, vexetación e masas de auga.
Introducción de modelos externos
Importación de modelos dende Maya. Canles de mapeado. Texturizado. Lightmaps. Mapas de normais. Importación de LOD's. Modelo de colisións.
Exercicio - Importación de modelos
Sistemas de partículas. Lume e explosións.
Exercicio - Paisaxe e vexetación
Tema 4.- Interacción I. Programación Visual Actores, accións, eventos e secuencias
Introdución á programación visual.
Animación de elementos interactivos. Elementos móbiles. Obxectos físicos.
Programación visual Blueprint I
Exercicio - Plataformas I
Tema 5. - Interacción II. Luces e cámaras Luces. Tipos e características. Programación de luces.
Cámaras en primeira e terceira persoa. Cámara lateral. Cámara superior. Cámaras fixas. Cámara de seguimento distante. Render de cámara a textura.
Programación visual Blueprint II
Exercicio Luces
Exercicio - Cámaras.
Tema 6.- Interacción III. Proxectís. Saúde e munición. Destructibles Sistemas de saúde e munición. Dispensadores.
Proxectís. Compoñentes de movemento, vida e formas de spawn.
Mallas destructibles. Parámetros de fragmentación. Materiais.
Trazado de visuales
Programación visual. Blueprint III
Exercicio. Torreta de disparo e pick- ups
Tema 7.- Interacción IV. Interface de usuario Módulo Unreal Motion Graphics.
Compoñentes de interface. Agrupación e axustes en pantalla.
Ligazón de elementos de interface a valores de xogo.
Xestión de widgets en pantalla.
Programación visual Blueprint IV
Exercicio - UI
Tema 8.- Intelixencia Artificial Básica I Non Playable Characters (NPC`s)
Volumes de navegación para AI
Spawn de personaxes
Movemento AI
Programación visual Blueprint V
Exercicio- Zombie Attack
Tema 9.- Intelixencia Artificial Básica II Recoñecemento avanzado de visibilidade
Patrulla, disparo e cobertura de NPC' s
Programación visual Blueprint VI
Exercicio .- Gardián inimigo
Tema 10.- Cinemáticas Módulo Sequencer.
Posicionamiento y activación de cámaras.
Animación de elementos
Activación de animaciones de personaje.
Audio
Pista de director.
Programación visual Blueprint VII
Ejercicio -Cinemáticas.
Tema 11.- Personaxes Preparación de modelos desde Maya
Importación de skeletal mesh, malla e animacións
Blend Spaces
Anim Blueprint
Preparación de personaxes xogables.
Reutilización de esqueletos. Retargeting.
Programación visual Blueprint VIII
Exercicio - Personaxes
Tema 12. Cambios de nivel. Compilación Preparación de niveis individuais e nivel raíz.
Carga e activación de niveis
Preparación de modo de xogo e compilación do produto.
Exercicio - Multinivel
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes