Producir é planificar, organizar e controlar un proxecto audiovisual.
A produción é o proceso de procura, selección e xestión daqueles recursos financeiros, humanos e materiais necesarios para transformar unha idea -concibida ou adquirida- nun produto audiovisual, sexa unha longametraxe, unha serie de televisión, un programa de entretemento ou un videoxogo (Pardo, 2014).
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos:
Non se realizarán cambios.
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen:
Sesión maxistral.
Aprendizaxe colaborativa.
Lecturas.
Proba mixta.
Atención personalizada.
*Metodoloxías docentes que se modifican:
Ningunha.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado:
Correo electrónico personalizado: Dispoñible en horario laboral ampliado.
Microsoft Teams. Titorías persoais ou grupais: Sempre que os estudantes solicíteno ou a profesora considéreo necesario.
4. Modificacións na avaliación:
O valor (porcentaxe) das actividades na cualificación final non varía.
A proba sobre as lecturas obrigatorias e a proba mixta realizaranse a través de Moodle e/ou a través de Teams. Estas probas poderán ser escritas ou orais.
*Observacións de avaliación:
No caso de problemas de conexión, conectividade telemática ou de acceso ao ordenador o día da entrega ou celebración das probas de avaliación, buscaranse alternativas con estes/as estudantes con posibilidade de realizar esta/s proba/s en distintos horarios ou en distinta modalidade.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía:
Se é necesario, as fontes de información poñeranse ao dispor dos estudantes en formato dixital.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías