Teaching GuideTerm Faculty of Communication Studies |
Grao en Creación Dixital, Animación e Videoxogos |
Subjects |
Animation and Video Game Production |
Learning aims |
|
|
Identifying Data | 2020/21 | |||||||||||||
Subject | Animation and Video Game Production | Code | 616G02001 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 1st four-month period |
First | Basic training | 6 | ||||||||||
|
Learning outcomes | Study programme competences / results | ||
Coñecer e comprender o fluxo de traballo nunha produción de animación ou nun videoxogo. | A2 A10 |
B1 B3 B4 B5 B10 B13 B14 |
C1 C4 C5 C8 |
Coñecer os recursos materiais e humanos precisos para a xestión de proxectos de animación e de videoxogo. | A10 A20 |
B2 B4 B6 B7 B10 B11 B12 B13 B14 |
C3 C6 C7 C9 |
Capacidade de manexar materiais e ferramentas para producir un produto de animación ou videoxogo. | A10 A20 |
B5 B6 B7 B8 B10 B12 B13 |
C5 C6 C7 C8 |
|