|
Teaching GuideTerm Faculty of Communication Studies |
| Grao en Creación Dixital, Animación e Videoxogos |
Subjects |
Animation and Video Game Production |
Contents |
|
|
| Identifying Data | 2019/20 | |||||||||||||
| Subject | Animation and Video Game Production | Code | 616G02001 | |||||||||||
| Study programme |
|
|||||||||||||
| Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
| Graduate | 1st four-month period |
First | Basic training | 6 | ||||||||||
|
||||||||||||||
| Topic | Sub-topic |
| A industria do entretemento audiovisual | Principais conceptos. O produto audiovisual. A cadea de valor do produto audiovisual. |
| O proceso de produción e a figura do produtor/a | Produción executiva e produción creativa. Recursos. Tarefas. Fases. |
| Fases da produción de animación | Desenvolvemento. Pre-produción. Produción. Post-produción. |
| Fases da produción de videoxogos | Desenvolvemento. Pre-produción. Produción. Post-produción. |
| Xestión de recursos | Humanos. Materiais e técnicos. Financeiros. |
|