Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias da Comunicación
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Creación Dixital, Animación e Videoxogos
 Asignaturas
  Historia da Animación e os Videoxogos
   Contidos
Temas Subtemas
TEMA 1. Pioneiros do cinema de animación. 1.1. Concepto de animación.
1.2. Emile Reynauld e o teatro óptico.
1.3. Georges Méliès.
1.4. James Stuart Blackton.
1.5. Segundo de Chomón.
1.6. Ladislaw Starewicz.
1.7. Quirino Cristiani.
1.8. Emile Cohl.
TEMA 2. Animación en Norteamérica. 2.1. Winsor McCay.
2.2. Max Fleisher.
2.3. Pat Sullivan e Otto Mesmer.
2.4. Walt Disney.
2.5. Pixar.
2.6. Dreamworks.
2.7. Tim Burton.
TEMA 3. Animación en Europa do Leste. 3.1. O Bloque Soviético e o Telón de Aceiro.
3.2. Duga Film Company.
3.3. Escola de Zagreb.
3.4. Ladislaw Starevicz.
3.5. Michael Tsekhanovskiy.
3.6. Soyuzdetmultfilm Studio.
3.7. Andrey Khrzhanovsky.
3.8. Youry Norstein.
3.9. Jiri Trnka.
3.10. Jan Svankmajer.
TEMA 4. Animación no Xapón: O Anime. 4.1. Orixe e concepto de anime.
4.2. Hiroshi Okawa e Toei Doga.
4.3. Osamu Tezuka e Mushi Production.
4.4. A cultura Otaku.
4.5. Isao Takahata e Hayao Miyazaki: Estudio Ghibli.
4.6. Outros autores de referencia.
TEMA 5. Animación en Europa Occidental e Cinema de Vangarda. 5.1. Europa trala II Guerra Mundial.
5.2. Francia.
5.3. Reino Unido.
5.4. Vangardas e cinema experimental en Europa.
5.5. Cinema de vangarda nos Estados Unidos.
5.6. Canadá: National Film Board.
TEMA 6. Animación en España e en Galicia. 6.1. Precursores do cinema de animación en España.
6.2. A Idade Dourada (1939 - 1953).
6.3. Os anos 60 e 70.
6.4. A década dos 80.
6.5. A dixitalización dos 90.
6.6. Animación en Euskadi.
6.7. Animación en Galicia.
TEMA 7. Historia dos Videoxogos. 7.1. Introdución.
7.2. A industria do videoxogo no mundo.
7.3. A industria do videoxogo en España.
TEMA 8. Prehistoria dos videoxogos: Anos 40-60. 8.1. Contexto histórico: Da bomba atómica ao videoxogo.
8.2. Nacemento da informática.
8.3. Thomas Goldsmithy e Estle Ray Mann: Cathode Ray Amusement Device.
8.4. Nacemento da televisión.
8.5. John Bennett: Nimrod.
8.6. Alexander Douglas: OXO.
8.7. William Higinbotham: Tennis for Two.
8.8. O Tech Model Railroad Club e o MIT.
8.9. Steve Rusell e Martín Graetz: Spacewar!
8.10. Ralph Baer: Brown Box.
TEMA 9. Videoxogo comercial: Anos 70. 9.1. Contexto histórico.
9.2. Bill Pitts e Hugh Tuck: Galaxy Game.
9.3. Nolan Bushnell e Ted Dabney: Computer Space.
9.4. Odyssey.
9.5. Atari.
9.6. Kee Games.
9.7. A Crise de 1977.
9.8. Taito: Space Invaders.
9.9. Activision.
9.10. Outros videoxogos de referencia.
TEMA 10. Consolidación da industria do videoxogo: Anos 80. 10.1. Contexto histórico.
10.2. Mattel: Intellivision.
10.3. O Crack do 83.
10.4. O éxito dos arcade.
10.5. Namco: Pac-Man.
10.6. Nintendo.
10.7. Shigeru Miyamoto: Donkey Kong, Mario e The Legend of Zelda.
10.8. A expansión das consolas.
10.9. Perspectiva ata a actualidade.
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes