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Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Comunicación |
| Grao en Creación Dixital, Animación e Videoxogos |
Asignaturas |
Guión |
Fontes de información |
| Datos Identificativos | 2020/21 | |||||||||||||
| Asignatura | Guión | Código | 616G02004 | |||||||||||
| Titulación |
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| Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
| Grao | 1º cuadrimestre |
Segundo | Formación básica | 6 | ||||||||||
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| Bibliografía básica |
Daniel González (2011). Diseño de videojuegos. Da forma a tus sueños. . Madrid. Ra-Ma
Bateman, Chris (ed.) (2007). Game writing. Narrative skills for videogames. Thompson
Sánchez Escalonilla, Antonio (2014). Estrategias de guión cinematográfico. Barcelona.Ariel
Devesa, Neus (). Guionización de series de animación. UOC Open Access
Ramon, Caterina y Marta Serra (). El guion multimedia. UOC Open Access |
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Outras fontes documentais que o profesor facilitará a través da plafaforma Moodle, Stream ou Teams. |
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| Bibliografía complementaria | |
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