Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias da Comunicación
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Creación Dixital, Animación e Videoxogos
 Asignaturas
  Guión
   Fontes de información
Bibliografía básica Daniel González (2011). Diseño de videojuegos. Da forma a tus sueños. . Madrid. Ra-Ma
Bateman, Chris (ed.) (2007). Game writing. Narrative skills for videogames. Thompson
Sánchez Escalonilla, Antonio (2014). Estrategias de guión cinematográfico. Barcelona.Ariel
Devesa, Neus (). Guionización de series de animación. UOC Open Access
Ramon, Caterina y Marta Serra (). El guion multimedia. UOC Open Access
McKee, Robert (2011). El guion. Barcelona. Alba Editorial
Syd Field (2002). El libro del guión. Plot
Syd Field (2002). El Manual del guionista. Plot
Movshovitz, Dean (2018). Pixar Storytelling : rules for effective storytelling based on Pixar's greatest films. [Poland] : Independently published
McKee, Robert (2018). el diálogo. Barcelona: Alba Editoria
Blasco Vilches, Luis Felipe (2019). Guión de videojuegos : para gente que juega y para gente que no juega. Palma de Mallorca : Dolmen
Ordóñez, Juan P. (2018). Diseño de videojuegos/. Madrid : Editorial Síntesis
Salmond, Michael (2017). Diseño de videojuegos : de amateur a pro. Badalona : Parramon
Rogers, Scott. (2018). Level up! : guía para ser un gran diseñador de videojuegos. Badalona : Parramon

Outras fontes documentais que o profesor facilitará a través da plafaforma Moodle, Stream ou Teams.

Bibliografía complementaria Ed Catmull, (2014). Creatividad S.A. : cómo llevar la inspiración hasta el infinito y más allá. Madrid : Conecta, 2014
Vogler, Christopher. (2020). El viaje del escritor : las estructuras míticas para escritores, guionistas, dramaturgos y novelistas. Barcelona : Ma Non Troppo, 2020

Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes