Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias da Comunicación
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Creación Dixital, Animación e Videoxogos
 Asignaturas
  Dirección e Realización
   Fontes de información
Bibliografía básica Selby, Andrew (2013). La animación. Barcelona, Blume
Sáenz Valiente, Rodolfo (2006). Arte y técnica de la animación. Buenos Aires: Ediciones de la flor
Rodríguez, Alberto (2010). Proyectos de animación 3D. Madrid: Anaya Multimedia
Hart, John. (2001). La técnica del storyboard : guión gráfico para cine, televisión y animación. Madrid: Instituto Oficial de Radio y Televisión
Castillo, José María (2016). Televisión, realización y lenguaje audiovisual.. Madrid: Instituto Oficial de Radio y Televisión
Katz, Steven D. (2002). Plano a Plano: De la idea a la pantalla. Mardid: Plot
Rabiger, Michael (2009). Dirección cinematográfica: Técnica y estética. Barcelona: Omega
Jardí, Enric (2018). Pensar en imágenes. Barcelona: Gustavo Gili
Brown, Blain (2008). Cinematografía: Teoría y práctica. Barcelona: Omega
Williams, Richard (2019). Técnicas de animación: dibujos animados, animación 3d y videojuegos. Madrid: Anaya
Catalá, Josep M. (2001). La Puesta en imágenes: Conceptos de dirección cinematográfica. Barcelona: Paidós
Marcos Molano, María del Mar (2009). Elementos estéticos del cine : manual de dirección cinematográfica. Madrid: Fragua
Cameron, Julia (2011). El camino del artista : un curso de descubrimiento y rescate de tu propia creatividad . Madrid : Aguilar
Goodridge, Mike (2012). Dirección de fotografía cinematográfica. Barcelona : Blume
Schaefer, Dennis. (1990). Maestros de la luz conversaciones con directores de fotografía. Madrid : Plot
Goodridge, Mike (2014). Dirección cinematográfica. Barcelona : Blume,
Díaz, Quim (2018). El título es el principio del film : una aproximación a la historia de los títulos cinematográficos. Madrid : Laertes
Sedeño Valdellós, Ana María. (2002). Lenguaje del videoclip. Málaga : Servicio de Publicaciones e Intercambio Ciéntifico de la Universidad de Málaga
Sánchez-Navarro, Jordi (2015). ¿Cómo analizar un videoclip desde un punto de vista narrativo? / Jordi Sánchez-Navarro, Lola Lapaz Castillo. Barcelona : UOC
Perotti Prado, Miguel (2020). Diseño de videojuegos : técnicas y ejercicios prácticos. Paracuellos del Jarama : Ra-Ma
Salmond, Michael (2017). Diseño de videojuegos : de amateur a pro. Badalona : Parramon
Ordóñez, Juan P. (2018). Diseño de videojuegos. Madrid : Editorial Síntesis
González, Daniel. (2015). Diseño de videojuegos . Paracuellos del Jarama : Ra-Ma
Rogers, Scott. (2018). Level up! : guía para ser un gran diseñador de videojuegos. Badalona : Parramon

Bibliografía complementaria Andrew Chong (2010). Animación digital. Barcelona, Blume
Delgado Cavilla, Pedro (2019). Animación : de Betty Boop a Tim Burton. Madrid, Diávolo Ediciones
Jennnifer Bass (). Saul Bass. London: Laurence King
Montero Plata, Laura (2017). El mundo invisible de Hayao Miyazaki. Palma de Mallorca: Dolmen
Kratter, Tia (2017). The Color of Pixar. San Francisco : Chronicle Books
Lynch, David (2016). Atrapa el pez dorado: meditación, conciencia y creatividad. Barcelona: Reservoir Books
Zahed, Ramin (2019). Spider-Man, un nuevo universo : el arte de la películ. Barcelona : Norma, 2019
Codrington, Andrea (2003). Kyle Cooper. London : Laurence King, 2003.

Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes