Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias da Comunicación
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Creación Dixital, Animación e Videoxogos
 Asignaturas
  Sector da Animación e o Videoxogo
   Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias do título
Achegar ao estudante á situación do sector da animación e do videoxogo no ámbito nacional e internacional. A2
B3
B4
B5
B11
C1
C5
C7
C8
Coñecer as características específicas da animación e do videoxogo como sector creativo, industrial e profesional. A2
A22
B2
B3
B4
B5
B11
B13
C1
C3
C5
C7
C8
Adquirir formas de aprendizaxe dinámica sobre uns contidos que son en si mesmos cambiantes. Coñecer as fontes de información significativas e como utilizalas. A2
A22
B2
B3
B4
B5
B9
B11
B13
C3
C8
C9
Adquirir hábitos de traballo individual e de traballo en equipo, que son necesarios para a actividade profesional futura. B2
B4
B11
B12
B13
C1
C4
C5
C6
C7
C9
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes