Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias da Comunicación
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Creación Dixital, Animación e Videoxogos
 Asignaturas
  Públicos e Xogadores
   Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias do título
O alumno será capaz de perfilar os tipos de públicos e de xogadores para poder realizar produtos máis competitivos. Así mesmo, aprenderase a ter en conta aos diferentes tipos de públicos e a súa relación cos diferentes soportes. A2
A22
B2
B3
B4
B5
B10
B13
C1
C4
C8
C9
Aprender a estudar e definir os públicos aos que van orientados os diferentes produtos de animación e videoxogos. A2
A22
B3
B4
B11
B12
C3
C7
O alumno será capaz de identificar xéneros e plataformas con perfís de públicos e xogadores A2
A22
B3
B4
C3
C5
C6
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes