Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias da Comunicación
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Creación Dixital, Animación e Videoxogos
 Asignaturas
  Públicos e Xogadores
   Contidos
Temas Subtemas
Tipos de público e xogadores 1.1. Características dos consumidores de videoxogos
1.2. Clasificación dos xogadores
1.3. Psicoloxía do xogador
1.4. Análise de videoxogos e o seu compromiso
2. Audiencias de produtos de animación 2.1. Análise dos espectadores de produtos de animación
2.2. Públicos infantís versus públicos xuvenís e adultos
2.3. Características e tipos de produtos
Definición de target 3.1. Investigación de mercado
3.2. Ferramentas cualitativas e cuantitativas para definir comportamentos e perfís
3.3. Motivacións dos consumidores de animación e videoxogos
3.4. Descrición do buyer person e os seus obxectivos de experiencia
4. Perfís en función dos soportes 4.1. Análise dos segmentos do mercado
4.2. Públicos en función do novo modelo free to play e as novas audiencias
4.3. Pantallas e plataformas de consumo en función dos públicos
4.4. Estratexias transmedia no fluxo de produtos de animación e videoxogos enfocadas aos distintos públicos
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes