Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias da Comunicación
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Creación Dixital, Animación e Videoxogos
 Asignaturas
  Debuxo de Contornas e Arte de Concepto
   Contidos
Temas Subtemas
TEMA 01. ANÁLISE DO FORMATO: LUZ E SOMBRA Principios básicos
Introdución á iluminación.
Iluminación creativa
Composición e posta en escena.
Medio ambiente e simbolismo.
Tempo e espazo
TEMA 02 PERSPECTIVA E PAISAXE Principios básicos de perspectiva.
O punto de vista
A paisaxe
TEMA 03 PERSPECTIVAS E ESCENOGRÁFICAS O espazo escénico.
A escenografía: contexto histórico.
O punto de vista do observador.
Traxedia, comedia e drama.
o deseño contemporáneo Exemplos de aplicacións
TEMA 04. ESTUDO E DIBUIXO DA NATURAL Proxecto gráfico.
Escenografía e constructivismo.
A construción xeométrica do marco.
Desde o escenario natural ata o escenario contemporáneo.
O modelo escénico.
UNIDADE 05. DESEÑO DE MEDIOS E PROPIOS: SKETCH E SHADINS Desenvolvemento de notas e perspectivas baseadas nas realizacións escenográficas contemporáneas de Ralph Koltai, Jarroslav Malina, Yukio Horio, Adrianne Lobel, etc.
TEMA 06. DESENVOLVEMENTO DO ARTE CONCEPTUAL Aplicacións gráficas da teoría dos campos de Gestalt.
Aplicación de textura e cor para recrear unha atmosfera.
As fantasías urbanas e as cidades reinventáronse.
Espazos imaxinarios.
Monumento e debuxo.
Louis Boullée, Battista Piranesi, Sant'Elia, Archigram, Os Lissitzsky, Melnikov, Fredeerick Kiesler, ...
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes