Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Comunicación |
Grao en Creación Dixital, Animación e Videoxogos |
Asignaturas |
Modelaxe 1 |
Contidos |
|
|
Datos Identificativos | 2020/21 | |||||||||||||
Asignatura | Modelaxe 1 | Código | 616G02015 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
Introducción ao modelado 3D | Introducción ao modelado 3D Usos e aplicacións Modelado 3D e escultura dixital Superficies duras e modelado orgánico Técnicas de modelado |
Estructura da escena | Grafo da escena (scene graph) Transformacións Organización e reutilización de modelos. Instancias Referencias externas |
Modelado poligonal | Mallas de polígonos Compoñentes dunha malla de polígonos Vectores normais |
Superficies paramétricas. NURBS | Splines Curvas NURBS Superficies NURBS Creación de superficies |
Topoloxía | Importancia da topoloxía no modelado 3D Fluxo de caras e aristas. Valencia dos vértices Topoloxía e xeometría sólida constructiva (CSG) |
Mapeado de texturas | Correspondencia entre espacio textura 2D e espacio obxeto 3D Coordenadas de textura (UV). Proceso de mapeado de texturas en mallas poligonais Mapeado de texturas en superficies paramétricas (NURBS) Importancia da topoloxía e o suavizado no mapeado de texturas |
Suavizado | Técnicas de suavizado de modelos Superficies de subdivisión Importancia da topoloxía no suavizado de mallas poligonais Suavizado en superficies duras e modelos orgánicos |
|