Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias da Comunicación
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Creación Dixital, Animación e Videoxogos
 Asignaturas
  Modelaxe 1
   Contidos
Temas Subtemas
Estructura da escena Grafo da escena (scene graph)
Transformacións
Organización e reutilización de modelos. Instancias
Referencias externas
Modelado poligonal e topoloxía Mallas de polígonos
Compoñentes dunha malla de polígonos
Vectores normais
Importancia da topoloxía no modelado 3D
Fluxo de caras e aristas. Valencia dos vértices
Superficies paramétricas. NURBS Splines
Curvas NURBS
Superficies NURBS
Creación de superficies
Topoloxía e suavizado Técnicas de suavizado de modelos
Superficies de subdivisión
Importancia da topoloxía no suavizado de mallas poligonais
Suavizado en superficies duras e modelos orgánicos
Topoloxía, xeometría sólida constructiva (CSG) e suavizado
Pipeline Contexto das tarefas de modelado dentro dunha produción
Definición da estrutura en disco e nomenclatura de nodos e ficheiros
Montaxe de escenarios. Referencias Set dressing e layout
Reutilización de assets
Uso de referencias para estructurar un escenario
Creación de espacios interiores
Mapeado de texturas Correspondencia entre espacio textura 2D e espacio obxeto 3D
Coordenadas de textura (UV). Proceso de mapeado de texturas en mallas poligonais
Importancia da topoloxía e o suavizado no mapeado de texturas
Modelado modular. Optimización da escena Montaxe da escena a partir de pezas
Conectividade entre piezas
Sistemas e técnicas de modelado Taxonomía dos sistemas de modelado. Modelado poligonal, por barrido, sólido e procedimental
Modelado 3D e escultura dixital
Superficies duras e modelado orgánico
Presentación de traballos de modelado Aspectos importantes na preparación dunha reel de modelado
Fotogrametría Introducción ao proceso de fotogrametría
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes