Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias da Comunicación
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Creación Dixital, Animación e Videoxogos
 Asignaturas
  Materiais e Iluminación
   Contidos
Temas Subtemas
O proceso de shading. Iluminación directa Interacción luz-obxeto. Modelos básicos de iluminación.
Propiedades dos materiais
Fontes de luz
Texturas Tipos de texturas
Aplicacións das texturas
Simulación de detalles xeométricos mediante texturas
PBR Materiais físicamente correctos
Reflexión, transmisión, dispersión e absorción
BRDF
Workflows PBR. Metalness/roughness, specular/glossiness
Metais e dieléctricos
Xestión de cor e imaxe dixital Principios físicos da cor
Espazos de cor
Representación dixital da información
Rango dinámico
Corrección gamma
Formatos de imaxe
Workflow lineal
ACES
Principios de iluminación Obxetivos da iluminación
Características da luz
Tipos de luces
Modelar ca luz
Iluminación en tres puntos
Esquemas de iluminación clásicos
Ray tracing Algoritmo de ray tracing
Tipos de raios
Reflexións, refraccións e sombras
Profundidade dos raios
Render Técnicas de render. Render off-line e render en tempo real
Path tracing
Aliasing y antialiasing
Capas e pases de render (AOVs)
Técnicas de eliminación de ruido (denoising)
Cámara Funcionamento dunha cámara
Parámetros das cámaras reais
Cámaras en CGI
Profundidade de campo
Desenfoque por movemento
Sombras Importancia das sombras
Técnicas de cálculo de sombras en CGI. Ray tracing e depth shadow maps
Iluminación global Simulación dos distintos comportamentos da luz
Interreflexións difusas
Cáusticas
A ecuación de render
Subsurface scattering (SSS). BRDF, BTDF, BSDF, BSSRDF
Ambient occlusion
Final gathering
Photon mapping
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes