Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Comunicación |
Grao en Creación Dixital, Animación e Videoxogos |
Asignaturas |
Animación 1 |
Resultados de aprendizaxe |
|
|
Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
Asignatura | Animación 1 | Código | 616G02018 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Coñecer os conceptos básicos da animación 3D e a metodoloxía de traballo dentro dunha contorna de produción. | A7 A10 |
B1 B3 B4 B5 B6 B9 B12 |
C1 C4 C6 C7 C8 |
Animar personaxes 3D aplicando os 12 principios básicos da animación. | A7 A15 |
B2 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B13 |
C3 C8 C9 |
Coñecer as ferramentas e técnicas básicas involucradas no proceso de rigging. | A7 A15 |
B2 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B13 |
C3 C7 C9 |
|