Teaching GuideTerm
Faculty of Communication Studies
  Home | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Creación Dixital, Animación e Videoxogos
 Subjects
  Advanced Rendering Techniques
   Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
R1 - Adquirir coñecementos básicos sobre as simulacións baseadas na física do transporte da luz. Entender o seu funcionamento a un nivel intermedio, especialmente no que respecta ás suas adaptacións e simplificacións para os casos de uso en tempo real. Comprender o proceso básico de renderizado nun pipeline grafico na GPU. Comprender e saber analizar a adecuación dos diferentes métodos de renderización fundamentais e como se poden ou deben utilizar nunha producción dixital de animación ou videoxogos. A10
A11
B1
B2
B3
B4
B5
B8
B9
B10
C1
C3
C8
R2 - Saber manipular as propiedades dos diferentes algoritmos e técnicas que interveñen no proceso de renderizado, tanto offline como en tempo real. Coñecer e saber explicar as implicacións básicas que teñen o uso das diferentes técnicas, así como o impacto dos diferentes parámetros que regulan o funcionamento das técnicas avanzadas de renderizado. Saber valorar o coste de utilización de diferentes técnicas nun entorno de producción. A10
A11
B6
B7
B11
B12
B13
C1
C2
C3
C7
C8
C9
R3 - Comprensión da importancia de coñecer e saber utilizar adecuadamente as técnicas apropiadas para un proxecto concreto dentro do fluxo de traballo dunha producción de animación ou videoxogos. Impacto e influencia das decisións adoptadas no resultado final. A10
B9
B10
B11
B12
B13
B14
C1
C2
C3
C4
C6
C7
C8
C9
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes