Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias da Comunicación
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Creación Dixital, Animación e Videoxogos
 Asignaturas
  Técnicas Avanzadas de Render
   Contidos
Temas Subtemas
Modelos de render físico. Teoría do transporte da luz. Luz e cor.
Modelos de reflectancia.
Medios participativos.
Algoritmos avanzados de render.
Modelos físicos de cámara.
Modelos e técnicas de render en tempo real. Hardware de render. Arquitectura da GPU. Shaders.
Rasterización. Ray-tracing. Arquitecturas híbridas.
Técnicas de iluminación avanzadas en tempo real.
Rendering vs Post-processing.
· Xeración de reflexións en tempo real.
· Xeración de sombras e oclusións en tempo real.
· Simulación de efectos de cámara en tempo real.
Programación de shaders, materiais e efectos Introducción ás linguaxes de shading e definición de materiais.
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes